PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 30, 2011

ADAKAH NIK AZIZ SEBEGITU HEBAT ORANGNYA...!!?




Betul ke tak ni, Nik Aziz seperti menghina Nabi S.A.W je bunyinya. Sampai ke situ teruk sekali Nik Aziz beri ceramah agama tentang Nabi Muhammad S.A.W seumpama Pok Nik lebih hebat dari segala-galanya. Sumpah seranah Pok Nik mesti hebat bukan..??

Sehingga tidak akan memperdulikan sesiapapun, sumpah dan mengata ikut sedap mulut tanpa ada batasan. Kesemuanya adalah lebih hina dari Pok Nik, kerana dalam dunia ni hanya kata Pok Nik saja yang betul.

Penjelasan dan penerangan dari ulama yang lain tidak dipedulikan kerana hanya Pok Nik sahaja yang benar, orang lain belajar tinggi tentang agama pun tak sama macam Pok Nik, kerana Pok Nik lebih mulia berpolitik sehingga mencampur adukkan agama dan politik.

Hebatkan Pok Nik..!!!

11 comments:

KAKIGOMO said...

POK nik nak makan kek mahal sebelum pusa nii>>>sebabtu merapu meraban

Anonymous said...

MOHON BLOG-BLOG PRO BN SEBARLUASKAN VIDEO INI

melayuangkat said...

SETAHU saya, Rasulullah saw TIDAK SAMA dengan mana mana insan di bumi walaupun sejak lahir. Contohnya, semasa ibu susunya memeliharnya, kambing kambingnya tiba tiba banyak susu dan rezekinya bertambah murah. Inilah mukjizat mukjizat Rasulullah saw sejak lahir lagi.

Baginda juga walaupun benar menerima wahyu hanya setelah berusia 40 tahun, sebelum itu lagi berAkhlaq begitu mulia sehingga digelar Al-Amin. Suka memilih bersendirian memikiran Allah swt. Tuhan Nabi Ibrahim, Beliau tidak pernah menyembah berhala sebagaimana puak puak Arab lain.

Tidaklah boleh kita samakan Rasulullah saw dengan Mat mana pun di bumi kita apatah lagi di Kelantan. Umat zaman sekarang tak pernah melihat Rasulullah saw tetapi melihat baginda dengan mata hati, jiwa dan Iman.

Tidak salah kita mengingati Baginda saw, menghargai segala pengorbanan baginda pada Islam. Lebih baik Baginda sebagai Idola kita dari sesiapa pun, apatah lagi Pemimpin Politik. WaAllahuAlam.

Anonymous said...

memang la nik aziz hebat dari nabi. nabi sapa!!
1. nik aziz bleh confirm syurga!
2. nik aziz nabi terakhir dan pertama pas. mungkin juga mengatasi allah SAW.
3. nik aziz telah berjaya kalah kan firaun! 22 tahun memerintah beb!!
4. nik aziz cakap tuhan gangster!!
5. dia maksum!! masa bersih, allah telah angkat dia ke langit (uzbekistan la, tempat byk pelacur tua macam dia).

maka layak la dia kutuk nabi. masa kecik pun minum susu lactogen. nabi minum susu kambing wooo.. tak sterilize.
lepas ni tengok ceramah tuhan anuwar.

Anonymous said...

Yang sama sama berdosa adalah orang kiri kanan Nik Aziz yang dah tak pandai nak tegur perkara perkara betul dan yang salah. Ceramah mungkin di buat atas dasar politik nak selamatkan kawan DAP yang tidak mahu meletakkan Islam yang lebih tinggi di negeri negeri pentadbiran pakatan.

kluangman said...

Nik Aziz ni sama sahaja dengan tukang karut wayang kulit pulau besar, malah dia lebih karut lagi.

Kesian rakyat kelantan di bodo kan oleh seseorang yang pakai serban berjubah putih mirip ulama.

Makin merapu kerana selalu sangat makan cakap benda haram DAP dan berqaul dengan penzina dan peliwat.

Semoga kita dijauhi Allah akab benda serupa Nik Aziz tu..

Anonymous said...

Sekalipun Nik Ajis bercakap ni kerana dia dah nyanyuk, tetapi dia tetap berdosa kerana menghina Allah dan Nabi Muhamad.

Apa dah jadi dengan Harun Din Ulamak Besar ni???

Makanya, kalau merasakan diri dah jadi ulamak , lebih baik jauhkan diri daripada menganuti mana mana fahaman politik, takut terseliuh,,,

Jadilah penasihat aka rakyat yang taat. waima kerajaan itu zalim tetapi selagi dia sohlat, wajib taat

jangan sesat dan menyesatkan

NIk said...

Salam.

Apa taraf kamu untuk mengata Tuan Guru?

Tuan Guru tidak berperut buncit mcm golongan bangsawan2 BN ato UMNO yg byk berisi dgn duit rakyat.

Tuan Guru tidak berumah banglo dan berkereta mewah mcm Pak Lah yg berkapal layar dan Najib beratus ribu utk selenggara 'rumah agam' beliau (baru kos selenggara!!!)

Isteri Tuang Guru mempunyai hobi menjaga suaminya, bukan pergi bershopping ato 'bekas kecurangan' org untuk bersama lelaki lain.

Tuan Guru tidak pondan, berani bercakap apabila perlu menyatakan yg hak, bukan mcm Najib dan Hisham, saudara berpupu yg pondan.

Tuan Guru bukan 'master' dlm kerja2 mengampu, seperti yg menjadi pra-syarat sebelum menyertai UMNO.

Apa taraf kamu wahai kaki2 pengampu bangsawan2 UMNO? Ambilah peluang selagi ada merompak harta rakyat!!!

Anonymous said...

Semoga nick aziz mendapat keampunan dari Allah dan di bukakan pintu hati nya....sebelum dia menghembuskan CO2 buat kali yang terakhir.
Dan kapada pemimpin2 PAS yang lain..dan juga kapada semua ilmuan2agama yang ada di Malaysia..berani2 kan diri untok menegur nick aziz. Jangan gentar untok menegur nya...kerana dia juga manusia biasa.

Najib said...

Nik Aziz jelas menghina nabi tetapi masih ada orang2 jahil yang mempertahankan beliau.

Apakah Nik Aziz sangat mulia sehinggakan sanggup menghina Allah?

Apakah mereka lebih mencintai Nik Aziz berbanding Nabi Muhammad?

Apakah mereka ingin murtad seperti Nik Aziz?

Apakah mereka ingin kekal di dalam Neraka bersama-sama Nik Aziz?

Orang kafir mukallaf yang hidup serba ringkas, tidak makan rasuah, tidak dedah aurat, tidak minum arak, tidak berzina, tidak liwat, tidak pecah amanah dan tidak sebagainya tetap menjadi penghuni TETAP neraka.

Orang Islam yang banyak bergelumang dengan maksiat tetap akan ke syurga akhirnya walaupun terpaksa menghuni SEMENTARA di dalam neraka.

Sedarlah wahai pengikut2 Nik Aziz, guru kalian sedang menunjukkan kepada kalian cara2 untuk menjadi penghuni TETAP neraka.

Anonymous said...

Benarkah nik aziz kata pas memperjuangkan islam.
Macam mana nik aziz boleh mengaku memperjuangkan Islam sedangkan dalam ucapannya dia telah menghina Rasululllah dengan mensamakan Rasulullah dengan mamat-mamat kampung sebelum Rasulullah berumur 40 tahun. Sedangkan Islam yang kita semuaa terima hari ini adalah melalui Rasulullah yang mulia.
Apa kah fahaman wahabi nik aziz membenarkan dia menghina Rasulullah?
Semasa mula berkuasa di Hijaz pada tahun 1920an, puak wahabi seperti inilah yang cuba merobohkan makam Rasulullah tapi gagal atas bantahan umat islam seluruh dunia.
Sekarang banyak puak menjaja perkataan Islam sedangkan pada amalannya menyeleweng dari kebenaran.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...