PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, July 25, 2011

60 DALIL KENAPA PAS HARUS DIJAUHI..!!!



Bila Al-Quran dan Hadis diputar-belitkan, bila Islam dieksploitasi dan dipolitikkan, bila fatwa disongsangkan, bila Melayu sesama Melayu dilaga-lagakan, bila sesama Islam dipecah-belahkan, bila kemungkaran disorok-sorokkan, bila kebatilan diwar-warkan, bila tabung jihad diselewengkan, diselewengkan, bila masjid, Pasti, Sekolah Pondok, universiti dan penuntut luar negara diperalatkan, bila Putrajaya dan Perlis hendak dilelongkan, dan akhirnya bila majoriti dua pertiga Barisan Nasional cuba dinafikan, Islamkah PAS sebenarnya?


1. TAA'SUB
PAS sebuah parti yang ekstrim dan taa’sub. Ia sentiasa bertindak dengan apa jua cara untuk kepentingan politik sempit mereka, walaupun bercanggah dengan ajaran Islam. Mereka mengajar pengikutnya supaya menolak pendapat orang lain, walaupun benar.

2. JUARA PERPECAHAN
PAS menjuarai perpecahan di kalangan umat Islam. Ini terbukti di dalam peristiwa-peristiwa yang berlaku seperti mendirikan sembahyang Jumaat berasingan, tidak mengiktiraf juru nikah kerajaan dan sebagainya.

3. MENTAFSIR AJARAN SESAT MENGIKUT SELERA POLITIK
PAS mentafsir ajaran Islam berdasarkan kehendak politik mereka.

4. AJARAN ISLAM SEBENAR DIKORBANKAN UNTUK KEPENTINGAN POLITIK
Segala tindak tanduknya adalah untuk kepentingan kumpulan yang menyokong mereka sahaja. Contohnya seperti menyokong kenyataan Murshid mereka yang mengatakan mencarut itu harus. Penyokong PAS akur dengan kenyataan itu sedangkan ia bertentangan dengan ajaran Islam.

5. SUKA BERMUSUH
PAS sebuah parti yang berminat dengan permusuhan sesama Islam untuk mencapai matlamat politik mereka.

6. MENANAM PERASAAN BENCI
PAS menanam perasaan benci di kalangan ahli dan penyokongnya terhadap orang lain seperti mengajar kanak-kanak menerusi Pusat Asuhan Kanak-kanak (TASKI) untuk membenci para pemimpin negara.

7. PENYALAHGUNAAN WANG DERMA
Penyelewengan PAS terhadap wang derma yang dikutip kerana tidak mempunyai rekod dan tidak memaklumkan ke mana wang tersebut dibelanjakan.

8. PENYELEWENGAN WANG AMANAH
Penyelewengan PAS terhadap wang ‘Darul-Mal’ yang berjumlah berjuta-juta ringgit tanpa dapat dikesan.

9. MEMBOHONGI JANJI
Perkampungan Islam yang ditaja oleh pemimpin PAS di Kampung Jabi, Besut tidak dilaksanakan sedangkan pungutan wang untuk tujuan tersebut telah dilakukan.

10. JANJI KOSONG
PAS membuat janji kosong dalam pilihanraya untuk rakyat Kelantan.

BACA DALIL SETERUSNYA
KLIK DISINI

4 comments:

Unknown said...

putar belit..?
bagaimana bila orang umno kata: wanita islam boleh melacur; hukum hudud tak perlu dilaksanakan; aurat tidak berdosa didedahkan; judi boleh dihalalkan; rasuah tak salah; bangsa lebih utama dari agama; arak haram tapi beli syer kilang arak tak haram; semua agama adalah serupa; ??????????????

Anonymous said...

ye latu, kat Selangor dulu sebelum memerintah kata nak tutup terus kilang Carlberg tapi besarkan lagi....PAS penipu besar...!!!

Anonymous said...

salam semua islam..ko tgk sini...http://pinkturtle2.wordpress.com/2008/10/20/9399/..tahun berapa tu?..lihat sini..http://1.bp.blogspot.com/-TydyjBJo8fo/TirzuDAkIXI/AAAAAAAAIrs/I4kxD_sCCKg/s320/najib%2Bjumpa%2Bpope%2Bcopy.jpg...siapa father dr vatican city? lawatan najib baru2 ini JULY 2011...Pope tu bukan christian tp penyembah syaitan- penggubal/kuncu pemesong bible asal atau FREEMASON..inilah sebenarnya yg dikatakan UMNO akan jadi kafir dan masuk neraka bila terang2 berdamai dgn syaitan -ahlil dajjal..fikirlah..inilah juga sebabnya Dato` Onn letak jawatan dari dulu lagi..pesanan terakhir Dato` Onn..."Sembahlah Allah, jgn sembah manusia"..tak tau apa itu freemason?..check Freemason on google dan check juga seluruh structure syaitan dan ahli dajjal dalam pemerintahan Malaysia..sedarlah..hukum Democracy adalah undang2 syaitan laknatullah!!..ALLAHHUAKBAR!!! Bekerja untuk Allah demi Allah semata2 Allah!!

Anonymous said...

Jgn Jadi Bodoh!!..Selangor bukan milik PAS sahaja..selangor milik kerajaan PR la beruk makyeh..UMNO BN bukan kata penipu, UMNO BN pengkhianat bangsa!! aku rela mati demi Allah, tp demi bangsa yg tidak islam mintak ampun maaf ler..tak kira bangsa apa janji islam aku bersama kamu

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...