PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 24, 2011

SAH...!!! PAKATAN RAKYAT MEMANG PARTI KOTOR..!!!


Pada tahun 1998, demonstrasi haram jalanan tajaan PKR kononnya untuk menuntut reformasi diatur ketika negara bersiap sedia menjadi tuan rumah Sukan Komanwel dan mesyuarat APEC.

Demonstrasi haram jalanan sekali lagi diatur pada 2007 kononnya untuk menuntut proses pilihan raya yang sihat gamaknya, dan perhimpunan itu diadakan ketika kempen Tahun Melawat Malaysia.

Kedua-dua demonstrasi itu adalah sabotaj terhadap negara ketika usaha dipergiat untuk meningkatkan imej dan ekonomi kita. Harta benda awam rosak, manakala aktiviti ekonomi tergendala.

Imej negara sudah tentu tercalar dengan demonstrasi jalanan seperti itu, yang sebenarnya mempunyai motif-motif jahat yang semua orang telah tahu.

Kini satu lagi perhimpunan haram diatur, juga kononnya bagi menuntut proses pilihan raya bersih dan adil. Anehnya, ia kelihatan digerakkan oleh sebuah badan yang tidak berdaftar. Apakah layak ia membuat tuntutan sedemikian jika ia sendiri pertubuhan haram?

Perhimpunan haram yang diatur 9 Julai ini tidak lebih daripada usaha untuk mengalih tumpuan kepada satu kes liwat yang melibatkan seorang pemimpin politik.

Jadi, kepada sesiapa yang merancang untuk menyertainya tanpa usul periksa, berfikirlah demi negara dan bangsa.

Ini semua adalah tektik kotor pemimpin tertentu yang tamak inginkan kuasa pemerintahan, dan ika dapat pada pemimpin sebegini, akan hancurlah Malaysia ni ditangan pemimpin yang kotor.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...