PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 3, 2011

PAS TERDIAM KENA CERAMAH DENGAN KHAIRY..!!!



Ulasan Nasrudin dan Asri dijawap dengan tenang oleh Khairy membuatkan Nasrudin dan Arsi terpaku dengan jawapan yang diberikan pada perdebatan anjuran SINAR HARIAN.

Jawapan yang bernas telah dinyatakan oleh Khairy Pemuda Umno, mengakhiri permintaan PAS inginkan 4 saksi terhadap isu video seks Anwar.

PAS tewas dalam permintaannya malah cuba menyelamatkan Anwar yang dah terjerat dengan kegiatan sumbang yang hampir terbongkar pada mata umum.

Bolehkah PAS menidakkan kebenaran yang akan muncul kelak..??

7 comments:

Adi Kencana said...

Macam tu lah Ketua Pemuda. Baru nampak tokoh.

Nak tahu pasal perangai buruk orang kuat Nurul Izzah? Boleh baca di sini:

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Walaupun aku tak lupa dengan perbuatan budak tingkat 4 tapi bab jawapan dia tu memang canggih.

Anonymous said...

Datuk T kan dah minta si pelaku video tu letak jawatan, kalau dia letak jawatan dulu tak adalah video tu tersebar luas. Tapi pasal famili penipu rakyat tu masih mengharapkan untuk duduk di putrajaya padan la muka depa ditelanjangkan betul. Sebelum ni si anu*** dok kata dia di telanjangkan. Hang sekarang memang hebat, semua orang tau ukuran batang dia, bukan si amoi tu jer yang tau. Kak zizah, udah2lah angan2 nak duduk di putrajaya tu. Silap2 kalau laki hang dapat pi sana pun dia tak bawak hang, di import amoi2 dari cina yg lebih tegang untuk memuaskan selera dia.

--Ganasnyer--

ariff said...

kalau anak anak nasrudin kena rogol perlu ke 4 saksi.. bagus le perogol bebas tak leh tuduh boleh rogol lagi anak nasrudin......undang takzir masih digunakan oleh negeri pakatan pembangkang...kenapa hudud tidak di buat dinegeri pembangkang,,,cakap tak serupa bikin.....hanya hudud,,,hudud,,,tapi tak dilaksanakan sampai sekrg,,,,pas hanya agama politik..pas bukan islam..pas memutar belit agama.....

Anonymous said...

KJ nampak makin matang..satu ulasan yang sangat baik. Tahniah

anti bohmau said...

tahniah kj krn ulasan yg mantap! yg ni ambo kena akui kj buat homeworknya dgn baik!

ntah undang2 double standard yg macam mana pas/pr nak pakai dlm kes pelaku zina ngn amoi ni?!!

KALAU ORANG BIASA, CUKUP UNDANG2 TAKZIR YG ADA DLM UNDANG2 AGAMA NEGERI & WILAYAH DIGUNAPAKAI UTK JATUHKAN HUKUMAN.

TAPI UNTUK NWAR ALJUB, KENA PAKAI HUDUD PLAK??? ADIL KA TU???

pandai sj bolehla, hudud, hudud, tapi hakikatnya hukuman qias & takzir yg sama patut dikenakan kpd semua tanpa mengira dia ketua pembangkang atau tidak..tak gitu?

Anonymous said...

Haha umn0 memperbodohkan rakyat pun tetap ada yg sibodoh menyokongnya . . . .1 UMN0 1 BEBAL

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...