PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, May 27, 2011

PELAKU VIDEO SEKS TELAH DIPANGGIL



Polis masih menjalankan siasatan berhubung rakaman video seks didakwa membabitkan pemimpin parti pembangkang yang pertama kali didedahkan pada 21 Mac lalu.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar juga mengakui, pihaknya telah memanggil pelaku terbabit untuk membantu siasatan namun enggan mengulas lanjut tentang perkara itu.

Beliau juga enggan mendedahkan siapa pelaku tersebut.

“Seperti yang diberitahu Ketua Polis, Tan Sri Ismail Omar baru-baru-baru ini, kita telah kenal pasti dan sedang menyiasat. Itu termasuklah memanggil dia bagi membantu penyiasatan,” katanya.

Bagaimanapun, Khalid memberitahu, tindakan lanjut tidak dilakukan kerana tiada sebarang maklum balas daripada Jabatan Peguam Negara setakat ini.

“Kita menanti keputusan Pejabat Peguam Negara untuk tindakan susulan terhadap pelaku dan juga mereka yang mendedahkan video itu,” jelasnya.

TETAPI ADA SESEORANG KENALAN RAPAT ANWAR YANG MENGETAHUI SEGALA KEGIATAN ANWAR SELAMA 30 TAHUN, BERBANDING 2-3 TAHUN MENGENALI ANWAR IBRAHIM DAN BARU NAK ISI FORM.



ADA SEORANG LAGI KENALAN PALING RAPAT DENGAN ANWAR YANG MENCABAR ANWAR TERHADAP PEMBOHONGANNYA, DAN SEHINGGA KINI TIDAK DIBUKTIKAN OLEH ANWAR MAHUPUN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT YANG LAIN.

4 comments:

ANTI DAP said...

hmmmm...jika benar PELAKU VIDEO SEKS sdh dipanggil..
maka rakyat tak perlu bersusah payah lagi la nak mintak identiti didedahkan oleh polis..
selidik je nama2 yg dipanggil oleh polis tu (jika ada la)..
pastu cari sape yg paling seiras dgn 3 org dlm video tu..
haaaa....maka itu la orangnya.
setakat yg aku tahu, datuk Trio, dsai, pompuan china dah kena panggil..
takkan tak faham2 lagi kot?
hehehehehe

Anonymous said...

Jika pelaku seksnya telah dipanggil polis dan kemungkinan itu adalah anwar, sudah pasti media terutamanya media kerajaan dah buat liputan secara besar-besaran. Sudah pasti gambar anwar (dibawa polis) diedarkan dan dimaklumkan dalam berita!

Tapi la ni tak ada heboh isu anwar dipanggil oleh media kerajaan.

Lu pikirkan sendiri

Anonymous said...

Jika kenalan anwar rapat selama 30 tahun mengapa tiada dimaklumkan dalam berita atau paper utusan? hanya berlegar dalam blog pembangkang. Setahu aku TV3 dan utusan paling rapat dengan blogger (isu kristian, seks dll) membabitkan memburuk dan memfitnah pembangkang! atau takut disaman ka?!! hahaha. Cabar dedahkan!!

Unknown said...

anwar saman menyaman memang permainannya tapi menang kes belum tentu, torak je lebih..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...