PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, May 26, 2011

PAS TERENGGANU DAH TAK SEDAR DIRI



PAS dah mula gila meroyan apabila PRU ke 13 masih belum diumumkan tetapi PAS dah mula memasang sepanduk dan kain rentang kononnya untuk menggantikan pemerintahan UMNO dimasa akan datang.

Promo itu dibuat disekitar Dungun untuk membuktikan kesungguhan mereka, akan tetapi tindakan mereka ini dah nampak terang-terang hanyalah sekadar inginkan kuasa pemerintahan dan lebih mementingkan politik daripada permasalahan penduduk setempat.

Tindakan memasang kain rentang dan banner oleh PAS menyebabkan penduduk setempat nak angin dan marah kerana PAS memang melebihkan politik dari menerima masalah aduan penduduk.

Tiada apa yang boleh dibuat mereka, cuma ketandusan isu dan sebab itulah dibuka khemah tersebut untuk mencari isu untuk pilihanraya akan datang. Akhirnya UMNO juga dipersalahkan kerana kain rentang dan banner mereka dikoyakkan.

Semuanya adalah konspirasi seperti kata-kata ketua mereka yang merundum akibat sifat keruntuhan moral dan ahklak bertutur kata. Sering mempersalahkan orang lain padahal ia datang dari kesilapan dirinya sendiri akibat taksub kepada isu seks yang digelar sebagai hobi.

Janganlah dipersalahkan UMNO kerana kain rentang dan banner PAS dikoyakkan, mungkin perbuatan budak nakal ataupun masyarakat setempat dah sakit mata melihat kelakuan PAS yang mementingkan politik daripada menyelesaikan masalah setempat, apabila dilihat lebih banyak lepak di khemah daripada membuat pahala dimasjid.

Sedangkan kopiah atas kepala dibawa hurung merata tempat termasuklah kedalam tandas, shopping complex, bersembang di kedai makan dan banyak lagilah untuk mempamerkannya.

Atas dasar inginkan pahala, ataupun ingin menayangkan kepada umum..??

1 comment:

Anonymous said...

itu lah org pulau pinang dulu PKR bagus boleh di percayai..sekarang apa dah jdi!! salah siapa so bangun dari tidur semua. Tolak DAP_PKR_PAS. itu lah jawapan nya.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...