PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 21, 2011

MADAH BERHELAH ANWAR DILAMAN YAHOO...!!!





Anwar sememangnya berusaha menggunakan segala saluran termasuklah dilaman YAHOO bagi menunjukkan dunia bahawa dirinya tak bersalah dan teraniaya, hujah yang dikemukan Anwar seperti madah berhelah. Anwar sering tidak menjawap soalan yang dikemukan oleh orang ramai dengan ihklas dan jujur.

Sebaliknya Anwar selalu menggambarkan seperti beliaulah insan yang teraniaya, menjadi mangsa konspirasi, dibuang dihumban didalam penjara kerana mahu memperjuangkan keadilan dan semualah sistem di Malaysia ni tidak boleh dipercayai.

Malah, Anwar menggambarkan UMNO dan BN sejahat-jahat kerajaan yang ada dimuka bumi Allah ni. Terbukti sekali lagi, kita terpaksa menyaksikan lakonan madah berhelah Anwar dalam menjawap kontroversi ciptaannya.

Bagi Anwar, kes liwat dengan pembantunya dan rakaman video seks lakonannya segala-galanya adalah konspirasi. Malah untuk menyelamatkan diri atau menyembunyikan kebenaran, Anwar membidas kembali mereka yang bertanya soalan sensitif kepadanya.

Turut diseret bagi mempertahankan dirinya ialah fatwa Dr.Yusuf Qaradawi terutama dalam kes liwat Anwar. Anwar juga tidak mahu mengiktiraf keputusan dua pakar luar negara yang mengesahkan rakaman video seks tersebut adalah tulen.

Jelasnya dsini, Anwar semakin tersepit dan tertekan. Namun Anwar masih mahu meneruskan sandiwara dengan kepetahan berhujah. Dalam hujahnya tiada satu unsur pun menunjukkan Anwar ingin menegakkan kebenaran, apa yang lebih ditekankan ialah beliaulah insan yang teraniaya kononnya akibat UMNO, PERKASA dan BN.

Tetapi yang anehnya, Anwar tidak mengemukakan bukti terhadap setiap tuduhannya kepada UMNO termasuklah kes video seks lakonannya.

Anwar seharusnya faham bahawa dalam kehidupan ini pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran. Kepetahan bercakap tidak selamanya mampu menutupi kebatilan dan fikiran manusia tidak selamanya boleh dikelirukan.

Jika Anwar terus mempertahankan perkara yang tidak benar, percayalah hukuman bukan sahaja datang daripada manusia tetapi lebih dahsyat daripada Allah SWT.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...