PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 21, 2011

ANWAR MEMANG SENGAJA BUAT HELAH..!!?





Anwar Ibrahim menerangkan bahawa beliau telah merujuk kepada polis dan mahkamah syariah untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Datul Escay hanyalah satu helah sahaja.

Dakwaan sedemikian sengaja dibuat dan diwar-warkan oleh Anwar kepada rakyat bagi menutup perasaan gementar dan takut Anwar untuk bertindak serta-merta ke atas Shazryl Escay.

Dari dulu lagi memang tabiat Anwar suka menyelar pihak polis dan perundangan mahkamah, sekiranya sesuatu perkara tidak memihak kepadanya. Sejak bila pula Anwar pandai nak merujuk kepada pihak polis dan mahkamah Syariah sebelum nak menyaman seseorang..??

Kenapa Anwar mengambil masa untuk menyaman Datuk Escay seolah beliau mengambil langkah berjaga-jaga sebelum terjerat lebih dalam dan rumit lagi. Anwar mengambil sikap berlengah-lengah lagi memperlahankan rentak sedangkan tuduhan yang dilemparkan oleh Escay adalah terlalu berat.

Kenapa rujukan yang sama tidak dibuat Anwar semasa menyaman Tun Dr.Mahathir serta Dr.Chandra dahulu..??

Tuduhan video seks tersebut telah berlarutan sejak berbulan yang lalu, Anwar tak payahlah nak selindung dan menutup perasaan takut terhadap Escay. seharusnya anwar menyaman Escay dengan segera jika benar tidak terlibat dengan rakaman video seks yang didedahkan Datuk Trio.

Itu sebab dakwaan Anwar mahu saman Escay cuma satu helah semata-mata..!!

Auta lebih, berani ke Anwar saman Escay..??

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...