PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 31, 2011

AHLI PAS TUNJUK HANDAL..!!!



Hebat juga pemimpin PAS ni keran semuanya dia tahu termasuk soalan yang dikemukakan berkaitan UMNO apabila tiba dialam barzarh. Bukan calang-calang orang dia orang ni sehinggakan soalan didalam kubur pun nak sangkutkan dengan UMNO..!!!

5 comments:

ainuddin said...

kenapa kamu masih bergayut dengan anwar setelah aku dedahkan salah lakunya pada kamu kenapa kamu masih bersama anuwaw sedangkan telah bersumpah 2 pelaku atas nama Ku kenapa kamu masih begayut dengan anuwar sedasngkan bertubi2 bukti aku dedahkan pada kamu wahai NIZAR oiiiiiii

awie958 said...

Malunya dapat seorang pemimpin yang berugama islam segini.Dah sesat dah.dalam kubur esok takkan di tanya sewaktu hidup kamu apakah parti yang kamu sertai.politikkan agama untuk kepentingan diri dan parti

Anonymous said...

memang amat memalukan, sudah lah tua! kurang ajar dengan Sultan Perak pula tu, dan tak usah berceramah pasal ugama sebab orang tau nizar ni memang teramat kempunan menjadi menteri besar Perak, sampai berceramah bawah pokok, walaupun sudah tak laku lagi, lebih baik jadi anjing DAP sampai mati dan berkhidmat lah dengan setia sampai jadi menteri DAP Perak kalau pun tidak menjadi menteri besar.

Tuan Tanah said...

dia ni mungkin nak jadi mirza ghulam ahmad malaysia kot..sang kelembai sang kelembai..ada ilmu agama tapi ni hasil dia.dah sahlah
PAS tu Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

nizar nii byk jahilnya, dia tak ada modal, baru belajar menghasut, TGNA yang bimbing dia jadi lagu tu, bukan jadi cerdik, makin bengap. TGNA suka org mcm ni, akal jadi sempit, walaupun dia seorang jurutera, senang TGNA kona dia bila-bila masa.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...