PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 6, 2011

LAGI BUKTI VIDEO SEKS PORNO ADALAH ANWAR





Jikalau dalam isu perut buncit telah dijelaskan tadi, kali ni pula tentang potongan rambut yang serupa betul dengan gambar Anwar ketika menghadiri dimahkamah keesokannya.

Memang serupa, lihat gambar di tempat yang telah dibulatkan....!!!

Gambar dalam hitam putih, dah tentu tak nampak janggut putih dan beruban yang dikatakan tiada dalam video seks PORNO tersebut.

Baru-baru ni, barulah Anwar proses nak hitam dan lebatkan janggut yang dihebohkan diblog pembangkang untuk melindungi ketua mereka dan oleh kerana Anwar seolah-olah tahu, satu hari nanti pasti busuk pekungnya dibongkarkan oleh teman baiknya Escay.

Setelah menyedari kehilangan jam tangan Omeganya, yang tidak dikembalikan kepada Anwar selepas selesai melakukan aksi seks PORNO yang telah dirakam tanpa pengetahuannya..

12 comments:

Anonymous said...

cabaran buat ulamak2 pas sebab bjya dipengaruhi dajjal

Abi said...

tunggu-masa-dan-ketika-jee-cantas

Anonymous said...

Ulamak umno Musfti Perak pun cakap pihak2 yg menayangkan video sex tu manusia tidak berakhlak.
d
Blogger Umno punyalah bodohnya...misai dan janggut Anwar tak komen ke? Pelakon thai tu nampak bersihnya..tak de misai dan janggut.

Eskay pi beli video sex siam ni kat red-light district bangkok..penjaja fitnah Umno cakap in video sex Anwar. Punyalah bodoh. Budak bodoh Umno bolih kau kelentong lah.

Anonymous said...

Janggut anwar nipis aje,pastu dah beruban,memang tak berapa nampak terutama kalau gambar hitam putih.Sedang gambar kat atas yg warna tu pun tak nampak janggutnya.See?

Anonymous said...

Gambar dalam video rambut pendek skit, 22 februari cam dah panjang skit. Apa betul ke tarikh video 21 Februari, mungkin december atau ujung november 2010 tak?

Anonymous said...

Kalau betul pun video tu anwar, perbuatan membuka aib adalah dilarang dalam islam. Kerana anwar dah buat dosa, kita pun ikut sama menemani anwar ke neraka. Sama-sama temankan anwar tapi dikenakan charge lain lain. Anwar ni memang la, kalau aku ada kuasa magik ilangkan orang, nak jer aku ilangkan dia, dah la dulu satu malaysia haru dengan reformasi, skrg pulak dek penangan anwar, ramai yg ikut sama ke neraka, walaupun tak suka anwar. Korang kena pastikan yang ini bukan taktik si Dajjal membawa seramai mungkin peneman beliau ke neraka.

Anonymous said...

Demi Allah, saya dapat melihat semua keburukan setiap parti di Malaysia dan saya BUKAN ahli politik yg menyokong mana2 parti..secara rasional dan waras, daripada mata saya sendiri, lelaki dalam video itu SEBIJIK dsai.sekian..wassalam.

Anonymous said...

YES! tapi dia main bontot pompuan tu gak

Anonymous said...

Rambut bhgian tepi dlm video nipis, masa kat mahkamah tebal plak?.rasa ada kejanggalan la pada muka perlaku dalam video..mmg ada iras tp, ada beberapa bahagian pada wajah tak sama proportion nya..Contohnya jarak antara cuping telinga ke rahang, agak jelas perbezaannya. Aku ni komen bukan la nak menyebelahi mana2 pihak, tapi itu la yang aku nampak.

Anonymous said...

sapa berani bertaruh dgn saya yg mengatakan bukan dato sri anwar ibrahim dalam video tu.Boleh bertaruh apa saja,saya sanggup.

Anonymous said...

Kalau betul Anwar pelakon video seks tu dia patut dilaknati. Tapi banyak keraguan sebab yang menyiarkan video tu mungkin ada motif lain... Siapa tak kenal mereka bertiga tu.. 3 stooges. Apa ke jadah Eskay kelihatan dalam video tu. Entah2 dia salah seorang pelakonnya, nampaknya ada seiras salah seorang 3 stooges tu. kita perlu tunggu polis sahkan, sebelum tu jangan main serkap jarang, tambah dosa jer...

Anonymous said...

Umnggok ni cakap sj membela agama... apa yg sy nampak selama ni... membela agama tidak ikhlas malah ada beberpa perkara tentang agama sanggup diketipakan demi kelangsungan kuasa...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...