PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 6, 2011

AKHIRNYA YOUTUBE AKUR DENGAN VIDEO SEKS PORNO ANWAR




Video seks PORNO yang melibatkan Anwar ni telah ditarik penyiarannya dari laman YOUTUBE sekitar jam 11:50 malam kelmarin. Alasannya kerana video itu dipercayai melanggar polisi laman tersebut kerana ada unsur seks dan lucah.

Betul ke ada lucah...?? Tak da pun adegan ber Anu pun..!!!

Tak nampak langsung, malah telah dipotong aksi ketika "CHINA DOLLS" membuka pakaiannya satu-persatu.

Nak kata ada adegan bercium, tidak juga..!!?

Biasanya, YOUTUBE akan menarik jika banyak aduan yang tidak berpuas hati dengan penyiaran tersebut. Namun tak diketahui dari juak mana yang cuba mengekang dan tetap menghalang dari video tersebut terus di siarkan kepada umum walaupun tiada aksi ranjang.

Video tersebut disedari pada sekitar jam 3:45 petang di internet, difahamkan durasi asal video tersebut adalah sekitar 21 minit.

7 comments:

Anonymous said...

salam

bukankah ini membuktikan anwar ada hubungan rahsia dengan US dan yahudi israel kerana tuan punya youtube adalah yahudi......selepas satu demi satu, tembelang dan topeng anwar terbuka hijabnya wajah sebenar beliau. kalau anwar tiada hubungan intimewa, sudah tentu youtube akan teruskan siarkan kerana dalam youtube rasanya banyak aksi lucah....hairannya aku......

JKKKP SUNGAI KECHIL said...

Salam buat pembaca inilah yg dikatakan kebenaran akan tiba.doa dr sembahyang hajat..mgkin ALLAH telah pekenankan dan ditujukkan kepada umat islam Malaysia,
Tp sungguh malang bg mereka yg masih mengangap itu adalah konsprirasi.nak buktikan mcm mane lagi.nak tunggu kena atas batang idung sendiri ke br nak pecaya..

Anonymous said...

semasa kes vijandran, teoh bh, wanita melayu dlm penjara yg didera dll, pembangkang terutama lim ks, kapal sink adalah paling lantang mendesak kerajaan menubuhkan suruhanjaya diraja untuk keadilan dan kebenaran.

sekarang pada nada yang sama lantang dan keras, puak keji lagi pengkhianat penipu menghalang penubuhan suruhanjaya diraja demi menutup kebenaran bahawa anwarlah sipelaku zina tersebut dan menghalanh keadilan yang selama ini mereka melaungkan (konon)........

bukankah ini sikap para munafik, dayus, penipu, zalim lagi khianat, talam dua muka, double standard, pembohong, putar belit, fasik, penakut, pengugut kebenaran dll

Anonymous said...

Anonymous said...
mari kita minta kak wan dan anwar lakukan 3 perkara ni dan tengok apa alasannya tak mahu lakukan.
1. sumpah laknat - tak mahu - kita dah tanya ulamak dah tak ada sumpah laknat. walaupun sebenarnya ada, apabila ada kes dimana orang yang menuduh sesuatu kes zina dan seumpamanya maka jika tidak ada saksi keuda-dua pihak hendaklah bersumpah laknat. apabila sumpah ini dilaksanakan maka tunggulah tuhan melaksanakan hukumannya.
2. sumpah sambil pegang al-quran - tak mahu - sama dengan kristian, pelik al-quran untuk dibaca dan bukan untuk dipegang dan angkat sumpah, cara ini sebenarnya adalah bermaksud kita menjadikan kesucian kalam dalam alquran itu sebagai saksi kita, hukumannya kembali kepada allah, kerana kita telah menggunakan perkataan yang paling suci sebagai pengakuan dan saksi ke atas sumpah kita.
3. memang benar al-quran untuk bacaan. apa kata kita minta kak wan dan keluarga, bahagian, cabang dan ranting PKR, pas dan para ulamak di dalam pas sama-sama mengamalkan bacaan yasin 44 orang satu jemaah dan 44 malam berturut-turut tanpa senggang. dan olih kerana di dalam vidio itu barua umco yang berlakun dan bukan anwar pemimpin penuh wibawa, maka pakat-pakatlah keluarga anwar dan semua jemaah tadi minta allah laknat pelakun itu kerana menghina dan mengaibkan keluarga kak wan dengan fitnah yang keji dan melampau yang mana tidak ada manusia yang berakal waras sanggup melakukannya. dan sebelum allah hukumkan orang itu mintalah agar dia muncul di tv ka malaysia kini ka jumpa pengarang harakah ka dan mana-mana tempat dan buat pengakuan. soalannya adakah kak wan and the gang sanggup melakukan salah satu dari ketiga-tiganya itu. ingatlah doa orang teraniaya tiada hijabnya.

KL BOYZ said...

mana pakatan haram berani....mamposs tak berani de diaorg ni, gempak leh la..!! jam omega pun takda cakap ada..telan je pahit tu kak wan..!!!

Anonymous said...

solat hajat dah buat..sumpah laknat bile lagi nuar oiii? takut makan sumpah ke .kalau dah diaibkan tahap maksima, buktikanlah kejantanan kau tu..BACUL

Anonymous said...

satu je jangan lupe. DNA TETAP KENE SERAH.KUANG KUANG KUANG

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...