PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 21, 2011

ANWAR AKAN DIKENAKAN TIGA TINDAKAN UNDANG-UNDANG





Sipelaku video seks PORNO yang dibongkarkan oleh Datuk Trio boleh dikenakan 3 tindakan undang-undang sekiranya polis membuktikan sipelaku adegan seks PORNO tersebut.

Pada pandangan seorang peguam,Datuk Shafee Abdullah berkata sipelaku boleh dikenakan tindakan dibawah kesalahan kanun keseksaan dan Undang-undang Syariah.

Kesalahan pertamanya adalah melakukan seks luar tabii kerana dikatakan sipelaku memasukkan zakar kedalam mulut pasangannya dalam video durasi 21 minit tersebut.

Keduanya akan didakwa mengikut undang-undang Syariah kerana berzina, dan yang ketiganya oleh kerana Anwar telah membuat laporan polis menafikan bahawa beliau terlibat dalam video terbabit.

Sekiranya pihak polis dapat membuktikan sipelaku adalah orang yang disyaki, Anwar akan dikenakan tindakan kerana membuat laporan palsu kepada pihak polis.

Jika Datuk T dikatakan bakal menerima padah kerana didakwa atas kesalahan menayang atau mengedar bahan lucah, Anwar akan menerima padah yang lebih buruk lagi apabila seluroh rakyat dapat melihat sandiwara lakonan Anwar dipentas politik.

Tiba masa itu rakyat pun kebanyakannya telah tahu bahawa Anwar memang kaki temberang, cuma ingin membalas dendam lamanya kerana dibuang dari kerajaan dan suka melakukan hobi kesukaan luar biasa daripada manusia biasa yang sekarang menjadi peluru membunuh karier politiknya.

10 comments:

Wau Janak said...

Agensi penyiaran Korea Selatan guna proses biometrik analisis video seks dan mengesahkn lelaki 2x pancut itu mmg benar2 sepadan dgn Anwar Ibrahim!!!!
http://www.bharian.com.my/articles/SepadanAnwar/Article

Anonymous said...

memang la tu nuar aljuburi....tak perlu nak selindung2 lagu la aljuburi. kita kenal lu

Anonymous said...

hahaha apa lagi juak2 penjilat, pencacai Nuar berahim nak kata???

Owhhh agensi korea tue dah dibeli oleh UMNO...hahaha....ini semua konspirasi peringkat global..dunia nak fitnah Nuar Juborrr!!!! hahahaha....banyak betul duit UMNO ni...agensi korea pun diorang leh beli...

Anonymous said...

LAAAA...TANPA AGENSI KOREA TU PUN KITA DAH TAHU SAPE ORANGNYA..

Anonymous said...

maka terbuktilah bahawa pkr : drpd presiden smp ke pencacai semua penipu.

Bingai @ Bangang said...

natijah penayangan video telah disedari oleh Datuk "Trio" dan sudah pasti mereka telah bersedia untuk MEMBAYAR DENDA! Sekiranya video tak sampai 2 minit tersebut dijadikan bukti sebagai pengedaran video lucah maka ianya tidak masuk akal kerana video tersebut telah disunting/sensor melebihi garis panduan Penapisan. hehehe...
Namun mungkin Datuk "Trio" akan menghadapi dakwaan pendedahan bahan bukti yang masih dalam siasatan polis. Dan aku pasti mereka semua sudah bersedia untuk menghadapinya.

Datuk Shafee mungkin terlepas pandang sekiranya wanita tersebut yg dikatakan mungkin pelajar sebuah IPTS di KL menjadi saksi dan mengaku bahawa beliau dilanggani. Ini adalah satu lagi kesalahan kerana melanggani Pelacur.

Anonymous said...

aku harap dapat la video sex tu dikeluarkan biar rakyat tahu siapa geragangnya.......cepat la kuarkan video tu

Anonymous said...

...jangan terkejut berok sekiranya pihak AG tidak dapat mdakwa Anuwar kerana hero dalam video tu sebenarnya bukan DS Anuwar..bila dia balik dari luar negara, polis akan dapati 'anu' dia bercabang dua tidak sama dengan 'anu' hero dalam video..rupa2nya dia dah buat plastic surgery..rosak barang kes kerana pasport dia tidak dirampas....

Dr Sam

Anonymous said...

Kerajaan Malaysia sekarang ni lemah...terlalu memberi muka, disebabkan itu makin melampau puak2 Haram jadah ni.

Aku suka time Tun Mahathir memerintah. PAS,DAP,BA hatta parti pembangkang mana pun tak sanggup angkat muka. Macam tu baru bagus..

Dato Najib harus bertegas, jangan diberi muka, kita berkuasa, gunakan kekuasaan kita. Kita bukannya menggunakkanya sesuka hati, tetapi kita cuba membendung dari awal. Mereka2 ini harus diajar. Mereka tahu mereka bersalah,tetapi mereka cuba menduga bagi mencari titik kelemahan kita. Dengan membiarkan mereka membuat onar atau masih memberi ruang kepada mereka, ini akan menyebabkan mereka semakin mua.

Tiba sudah masanya untuk kita bertindak tegas. Mereka boleh kata apa sahaja kepada kita, kejam,gana,rasis itu semua adalah mainan mereka. Kita tidak lakukan apa yg mereka kata, tetapi mereka tetap menyalak bahawa kita kejam. Maka kita tunjukkan kekejaman kita yang sebenar.

Itu yg Tun Mahathir lakukan, apa yg mereka boleh buat?. Mereka tak mampu kerana mereka tahu mereka tidak mempunyai pemimpin yg bijak pandai, mereka tidak mempunyai pemimpin yg berpandangan jauh, mereka tidak mempunyai pemimpin yg berkredibiliti. Mereka hanya ada pemimpin yg hanya pandai menipu rakyat.

Bertegaslah dari sekarang, atau Malaysia sekali lagi kembali keera 50an atau tragedi 13 may....

Kita merubahnya...kerana kuasa ditangan kita..bukan mereka

Anonymous said...

jubo ko pon ANUwar beli

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...