PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, March 1, 2011

PAS PASANG SPY INTIP BN




PAS nampaknya la ni bertambah advance sedikit apabila melancarkan Skuad kamera pengintip untuk memantau pergerakan BN. Kononnya untuk menangkap kegiatan kotor BN dalam pilihanraya, setiap gerak geri BN akan dipantau 24 jam sehari.

Kata mereka ini sebagai langkah untuk pencegahan dan peringatan buat BN, dan sekiranya mempunyai bukti berhubung apa yang difitnah, sebaran akan dibuat melalui akhbar lidah pembohong mereka, Harakah.

Sebenarnya PAS ni ketandusan idea kerana akal mereka ni pun bukannya panjang memikir, bengap semacam, mereng je. Dah ketakutan ke ataupun cuba meniru rentak BN dalm berkempen..? Maklumlah PAS ni memang lembap, memang lambat bertindak dalam sesuatu perkara. Nama pun pembangkang, benda yang baik pun nak dibangkangnya.

Akidah penyokong PAS terpesong disebabkan kegairahan Nik Aziz dalam membuat keputusan dan kenyataan sehingga dianggap sebagai fatwa. Ramai dikalangan ahli PAS yang tidak memikirkan kesannya dari tindakan Nik Aziz yang boleh mengelirukan orang ramai semata-mata demi kepentingan politik.

Bila ada pilihanraya je, mesti ada fatwa baru dari Nik Aziz. Buat apa Tok Guru buat fatwa baru, apatah lagi fatwa songsang pula tu. Semuanya semata-mata kerana kepentingan politik Pok Nik agar rakyat menyebelahinya.

"Undi PAS masuk syurga", Itulah kenyataan Nik Aziz yang paling mengarut ketika berkempen diTenang.

2 comments:

hanizam said...

depa ingat depa alim sangat...hidup ada yang tonggang langgang...anak bini terabai...sebab sibuk berparti...konon nak kejar syurga...

ape punya malang manusia fanatik tak bertempat...

Anonymous said...

Salam

Ape kata saudara KLBoyz buat sikit ulasan mengenai Tun Mahathir mengenai Tuan Guru Nik Aziz dan kenyataan beliau mengenai Tengku Zafrul, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd dalam Utusan Malaysia Online pada 27 Febuari baru-baru ini.

Kenyataan beliau;

"Orang Melayu keliru dan tidak tahu hendak pergi ke mana. Kerajaan tolong pun mereka masih keliru.

"Ada negara yang kerajaannya langsung tidak tolong rakyat. Kerajaan kita wujudkan peluang kerja sampai ada banyak pekerjaan tetapi orang tidak mahu kerja," katanya.

Pada sidang akhbar sama, Dr. Mahathir berkata, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd., Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz tidak perlu meletak jawatan kerana mempertikai pelantikan Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad sebagai Pengerusi Felda.

"Saya tidak fikir dia perlu letak jawatan. Itu dia punya pendapat, kita tidak perlu dengar," katanya.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...