PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, March 23, 2011

JAWAPAN ANWAR TERHADAP KES VIDEO SEKS TIDAK MUNASABAH




Hari ini Anwar telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi berhubung rakaman video aksi seks yang ditayangkan kepada wartawan di Carcosa Seri Negara, kelmarin. Anwar bertambah gusar apabila Datuk T enggan menyerahkan video seks tersebut kepada pihak polis.

Anwar semakin ketakutan dan membuat kenyataan fitnah menuduh Kerajaan dan Polis berpakat pula. Anwar ni nak kata pandai, ada bengapnya pula sebab kalau Anwar dah kau canang kat Pakatan PR yang tidak mengaku video tersebut adalah beliau, mungkin kerana itulah yang video itu tak diserahkan kepada pihak polis.

Datuk T pula bimbang pembangkang akan menuduh polis dan kerajaan bersepakat dalam pembikinan video tersebut kerana ramai yang tahu Pakatan PR ni memang biasa buat kerja fitnah memfitnah ini. Jadi, Datuk T cadangkan agar  Suruhanjaya Awam Bebas yang dianggotai oleh sesuatu badan bukan Kerajaan dan media yang tidak dipegaruhi oleh mana-mana pihak untuk mengadili kes ini.

Datuk T mencabar Anwar, selain video, jam tangan jenama Omega yang dikatakan milik Anwar yang diserahkan kepadanya oleh seorang wanita pasangan kepada pemimpin pembangkang yang terlibat dalam video seks tersebut yang akan diserahkan kepada suruhanjaya agar ujian pengecaman DNA dapat dilakukan, biarkan orang awam dan dunia menjadi hakim dalam kes ini, tambah Datuk T lagi.

Jawapan Anwar pula yang mengatakan dimasa itu beliau sedang bersama dengan keluarga dan sedang berinternet dengan akuan Twitter nya dan segala data tersebut menjadi bahan bukti bahawa beliau tidak terlibat dalam video seks itu.

Ni nak kasi tahu sikit Anwar, masa kes Liwat Anwar tu pun, Wan Azizah mengaku bahawa Anwar baru habis bermesyuarat dan bersama keluarga selepas itu, tetapi gambarnya keluar dalam kamera litar tertutup (CCTV)cukup membuktikan pembohongan Wan Azizah terhadap kenyataannya yang Anwar bermesyuarat, ye la tu bermesyuarat kat Kondo Liwat la.

Tentang berinternet akuan Twitter ni kalau "PASSWORD" akaun kita bagi kat kawan-kawan ke, atau saudara mara ke, baik sesiapapun boleh "ON-LINE" dengan akaun tersebut kerana "PASSWORD" telah diberikan kepada seseorang individu yang ingin melayarinya dengan izin pemilik akuan ataupun "OWNER" kata ringkasnya.

Jadi, jelas disini tiada bukti sahih atupun fakta yang munasabah yang Anwar bercakap benar kerana beliau takut nak Bersumpah, takut mnyerahkan DNA untuk diuji, dan kerap dan selalu berbohong dengan kenyataan yang dihebohkan kepada media dan masyarakat.

Anwar selalu sangat memberi jawapan yang tak munasabah dan tak masuk akal, tetapi apabila kebenaran terselah Anwar akan kelam kabut membuat sidang media untuk menutup semua temberangnya dan membuat donggeng yang terbaru untuk memesongkan tuduhan sebenar terhadapnya.

Itu sahajalah kerja Anwar...!!!

10 comments:

Anonymous said...

menayangkan video lucah di khalayak umum tu pun kesalahan brader.tutup sebelah mata je ke?

Datuk T said...

ye ke kalau cam tu, kita bagi satu dunia jadi hakim tengok video tu, dapat bezakan nanti samada Anwar ke tak ke, ok..?? atau tgh running ber bluethooth kot,mana tau satu hari dapat kat kau, kau nilai lah sendiri...!!!

KL BOYZ said...

Bluetooth..?? Hebat ni, betul ke tengah pas-pas..?? Ermm, berapa lama nak sampai tangan KL BOYZ erkk...Tunggu...!!!

Anonymous said...

Adeh... ni lagi sorang pencacai PR yg dimomokkan dgn cerita2 palsu dlm Haramkah. Bila masa lak video ni ditayang dikhalayak umum? Cuma beberapa pihak TERPILIH shj yg dpt tgk, itu pun secara berperingkat2. Even TV3, Utusan & ramai blogger proBN pun tak dpt jemputan.

Lagi satu, tujuan penayangan video ni bukan nak suruh PENONTON TERPILIH tu stim n melancap lepaskan nafsu seranah suka2 hati mcm aljubo tu... tp adalah sbg pemberitahu dgn bukti bahawa lelaki Y itu sgt buruk nilai moralnya.

Jgn tutup sebelah mata klu idola kita berzina bro.

Anonymous said...

ini Datuk TT cakap. moral of the story jangan berzina. kalau dah buat mengaku dan minta ampun kepada Allah.

Anonymous said...

cara awak mengulas, terlalu emosional..
nak jadi blogger tak buleh emosional, kene rasional...

Anonymous said...

INI MAINAN POLITIK....BIASA DAH KAT NAK MENGUNDI...NAK MENJATUHKAN PEMBANGKANG LAH TU...CUBA KITE LIHAT...MINYAK PETROL DAH BERAPA KALI NAIK SAJA...BILA MINYAK PETROL NAIK...ABIS SEMUA BARANG2 SELARAS NAIK....UNDILAH BARISAN NASIONAL....

Anonymous said...

apa kene mengene ngan minyak ni..apa bongok mamat sekor ni

Anonymous said...

apela kenal ngn ko ni....,adeyh~

Anonymous said...

anon March 23, 2011 9:33 AM

Kalau dalam video tu bapak engkau,takkan mak engkau buat tak tau je?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...