PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 3, 2011

BOB LOKMAN MEREPEK DICERAMAH PAS



Dah pandai nak bagi ceramah pulak, mentang-mentang dah masuk PAS dah boleh buat ceramah dah...!!!

Tapi sebenarnya Bob ni merepek tak tentu hala, tanpa sebarang erti dan makna.

Cuba kita dengarkan bersama, apa yang Bob Lokman ni merepek..


20 comments:

sejahtera39 said...

bob bagi ceramah ke jadi juri rajalawak!
entah apa2lh badut pas ni...
mcm bagus sangat..

Anonymous said...

Sukahati ko lah Lokman. Al-Quran ada untuk dijadikan panduan. Dalam Al-Quran tak kata kita kena masuk mana2 parti untuk berdakwah atau mendalami Islam. Dari cerita ko ni, aku rasa ko dah kena perangkap oleh 3 orang ustaz hampas tu. Aku lagi respect kalau ko masuk mana2 NGO Islam yang tiada kaitan dengan kerajaan atau pembangkang. hampas ni setakat laung Allahuakbar je tapi bab menegakkan kepentingan orang2 Islam, bagus lagi Tun M. Kita semua tunggu ajelah bila Bob Lokman umum keluar parti hampas.

Zakir said...

makin rendahlah IQ dan pemikiran ulama2 PAS bila dengar ceramah dari Sdr Bob rajalawak ni. Penceramah beginikah yang diperlukan untuk menajamkan minda pendengar? Hmm...so pathetics!

Anonymous said...

biasa la, bila org yg banyak buat dosa, cara nak hapus dosa dia sekelip mata. kalu tobat sahaja, mau makan tahun bertahun, tak tau la bila dosa nak habis cuci, Allah nak ampun ke tidak dosa tu ... so cara mudah, masuk je pas, berjuang kononnya ke arah islam. kira dakwah la tu. kemudian bagi ceramah, lepas tu undi masa pru. pangkah lak bulan, sorga la tu. hapus abis semua dosa ... mengaji dan berzikir lak dgn fitnah dan maki hamun .... sah la masuk sorga pas....

tuan komrad said...

hek eleh..cuba bob jadi ularmak umngok..korang tentu jilat tapak kaki dia

Anonymous said...

isle kan hak diorang je

johanazmanshah said...

ni pun lebih kurang akil hai, meraban tak tentu hala. tak punya nilai intelektual langsung..

Nabil Fikri said...

ksian.. mcam ceramah SAMPAH..!!

LAWAK said...

KIRA MAT SABU PANDAI SIKIT DARIPADA MAMAT NI

Anonymous said...

..hamPAS dah bankrupt idea..artis kelas 3 jer nie..ha ha ha ha...

Anonymous said...

FAKTA: Ujian saintifik yg dijalankan secara rambang menunjukkan IQ penyokong/ahli PAS adalah rendah berbanding dengan IQ penyokong UMNO dan PKR.

Anonymous said...

SEJAK DIA MASUK pas ... NIK NAJIS ITU SIBUK COP TIKET SYURGA KAT DIO ... HAHA ..

Berserk said...

pakai kupiah pun tak betul lagi....nak bagi ceramah!ko ni merepek apa la BOB oiii....balik umah baca al-quran sampai habis dulu....baca dan faham....bukan baca saje....baca tafsir tu dulu baru ko bagi ceramah.....nak sedar diri or bertaubat bukan ko kena gi kat PAS....kembali semula pada peninggalan Rasulullah saw....iaitu Al-Quran dan Hadis!tak payah nak bangga diri ko masuk PAS!

Anonymous said...

sudah lah Bob..masa jadi juri Rajalawak pun dah merapu tak tentu pasal, ini pulak ada hati nak bagi ceramah...hahaha...hanya orang buta hati dan tolol dari Pas ajer yg akan terima lawak bangsat dari orang yang sewel...

Anonymous said...

hahaha..amendela bob neh.. kne msuk pas ye nk msuk syurga...gitu ye bob..xpnh pulak ade dlm quran syarat2 nk msuk syurga kne dftar msuk pas..hahaha..bgitu singkat fikiran mamat neh.

Desperado said...

itu lah puak pas......islam hanya setakat dibibir mulut saja.....tak heranlah kalau pak lawak pun bole pegang mic bg ceramah kat depan.lepas nie sapa plop...kekeke...harap2 hantu kak limah plak khekehkeh...

Anonymous said...

Dalam Pas sebenarnya tak ada ulamak pun, setakat ustaz2 kampung jer. Ramai yang cakap arab pun merangkak2,yang tak reti langsung pun ada, tapi berlagak macam mufassirin bila mentafsir ayat2 al-Quran, tu yang jadi fatwa sesat tu. Pasal tu dia orang happy sakan dapat si bob lokman ni, bertambah lah "ulama" dalam pas sorang lagi.

Anonymous said...

apa yang kita buat ialah pilihan kita .kita dh diberi akal fikiran ole Allah, jgn salah kan orng lain atas kelalaian kita sendiri. Oleh itu pilih yg terbaik dan diredhai Allah

Anonymous said...

niat dia nak berubah tu aku sokong tp knp mst masuk parti politik walaupun PAS sekalipun...apsal x gi kelas agama ke...sekolah pondok ke...kan lbh berkat ilmu...lg la anak dia menyampah tgk bapak merapu bg ceramah agama merapu meraban

Nche-NET said...

seronok bace komen puak bn. teruskan bekelakuan cenggini. dalam pas memang ramai melayu dan islam. tapi melayu islam pas ingat tuhan, semayang buat. melayu umno berape persen jeh la. nih yg duk syok komen nih kutuk org pas ntah semayang 5waktu cukup ke tak nih..?? sebelum duk kate 'see da leg first'. orang melayu cakap orangputih jangan mara arr...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...