PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, February 25, 2011

ANWAR MENGAKU BERADA DI CONDO LIWAT


Orang lain kena tuduh liwat, orang lain pula pandai nak cuci berak yang ditinggalkan sipeliwat. Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution Ismail berkata, kehadiran Anwar Ibrahim di Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 bukan bererti beliau bersalah atas tuduhan yang dilemparkan ke atas beliau.

Memandai pula si lahabau ni memberi jawapan dengan mengatakan begitu, itukan hanya sebab saja, kononnya ada disana kerana,  “Sebahagian dari pakar-pakar tersebut masih berkerja dengan kerajaan ketika itu.  Jadi adalah menjadi kelaziman bagi mereka untuk mengadakan pertemuan dengan tokoh pembangkang di tempat yang di kira jauh dari pandangan umum. Kononnya kerana itu lah Kondominium Desa Damansara.” untuk mengelirukan fakta mahkamah.

Bak kata orang sambil menyelam minum air. Barulah orang tak perasaan, macam-macam boleh bikin..

Dalam mahkamah hari ini, pihak pendakwa akan membawa CCTV yang diambil dari kondo tersebut. Seorang pakar, saksi kerajaan telah mengesahkan bahawa beliau dapat mengecam no plat kereta yang dipercayai milik Anwar dan Saiful dalam CCTV itu.

Dengan nada pandainya si Saifuddin Nasution berkata, “Memang kita tidak pernah menafikan Anwar hadir di kondo tersebut pada 26 Jun 2008.  Kita juga tidak menafikan kehadiran Saiful kerana memang ketika itu beliau bertugas sebagai pembantu Anwar.  “Tetapi kehadiran Anwar pada hari itu adalah untuk program taklimat ekonomi oleh sekumpulan pakar-pakar ekonomi,” kata Saifuddin.

PR sendiri dah mengaku yang anwar memang berada di condo liwat tersebut, selesai program anu-anu la apa lagi. Sambil menyelam minum air, lepas tu jadikan alasan mengapa berada disana untuk mengelirukan masyarakat.

Janganlah nak kelentong lagi, rakyat semua dah tahu. Kenapa tak dibuat persidangan mahkamah terbuka saja, baru lah rakyat semua percaya. Ini dilakukan secara tertutup, sebab takut la tu...!!!

Maklumlah Parti Kelentong Rakyat, mesti nak ada putar belit sikit. Dah tu camana air mani tu ada dalam dubur pengadu..? Siapakah lelaki "Y" tu..??

2 comments:

Hahn said...

Buat apa la nak buang air liur cerita kosong bagi alasan luar gelanggang. Tak siapa peduli. Nak memepengaruhi mahkamah? Kalau mahkamah pakai juri macam kat Amerika di mana segala orang tepi jalan jadi juri boleh lah.

Saiful sebut situ tempat kejadian pada hari yang di nyatakan. Ternyata memang benar kedua duanya ada pada hari dan masa yang tepat pula.

Mahkamah akan bergerak dari situ.

Tunggu lah apa pendakwa nak buat. Ini bukan kes salahlaku dalam sekolah nak bagi alasan kat guru besar. Ini permainan budak besar!

Sarifudin menderita tengok hero liwatnya pelan pelan bergerak ke Batu Belah Sungai Buloh. Pandai Anuwar lambat lambatkan perbicaraan sampai jahanam pandangan orang kepada dia.

Anonymous said...

apa ke jadah buat program taklimat ekonomi dalam kondo??!! kalau laa betul, cuba tengok balik cctv...ada tak muka "pakar-pakar ekonomi" tu masuk dalam kondo?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...