PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 17, 2011

SURAT LAYANG PANAS PENCETUS KEMARAHAN DITENANG



Pihak Pembangkang la ni makin menjadi-jadi dan melampau apabila tindakan mereka yang tidak bertanggungjawap menyebarkan surat layang Panas yang kononnya dikeluarkan oleh Pribumi Perkasa. Temberang Pakatan ni semakin biadap apabila surat kepala Pribumi Perkasa digunakan untuk menghasut pengundi di Tenang.

Kelakuan yang tidak bertanggung jawap ini haruslah dikekang kerana akan mencemarkan nama baik parti Pribumi Perkasa, dan tindak-tanduk mereka ni haruslah dihukum dengan sekeras-kerasnya kerana pihak Pribumi Perkasa tidak mengaku melakukan menyebarkan surat layang panas tersebut. Lebih menghairankan bagaimanakah kepala surat Pribumi Perkasa itu dapat dicetak rompak oleh mereka dan diedarkan pula kepada rakyat sekitar Johor.

Seharusnya Badan yang berkenaan mengambil tindakan terhadap kelakuan sebegini sebelum sesuatu yang tidak baik akan berlaku kerana melibatkan isu sentimen perkauman. Apatah lagi semasa Pilihanraya Kecil yang sedang diadakan di Tenang

Pihak kerajaan digesa agar pemantauan rapi dibuat supaya perkara seperti ini tidak akan berulang lagi dimasa-masa akan datang kerana mereka yang tak bertanggungjawap ini telah membuat satu penipuan yang yang melibatkan isu perkauman diantara rakyat negara ini.

Sumber  :-     http://rubbertapperz.blogspot.com   KLIK DISINI

Tektik temberang terbaru pihak pembangkang......!!!!!!!!
politik murahan Pakatan PR.....!!!!!!!!

10 comments:

Anonymous said...

Cakap tak serupa bikin PAS kata buat fitnah tu berdosa tapi heran dia sendiri buat...maklumlah dah akhir zaman Ulamak terutama sekali Ularmak PAS dah tak takut dengan Tuhan mereka dah hanyut dengan Dunia...

Anonymous said...

Mana ada calon cina kat Tenang hoooiiiiii

KL BOYZ said...

Ada pulak...!!?

Anonymous said...

Bukan ke ini keja umno

Anonymous said...

bodoh!!! tak de kerja PAS nak buat kerja macam nie...biasa nya...umno yang buat....biasa lah baling batu sembunyi TANGAN!!!! Hancur BN!!

Anonymous said...

Ya Allah tunjuk kan kami jalan yang benar. Hancur dan musnahkanlah musuh2 yang ingin mempergunakan agama suciMU. Sesungguhnya Kau yang maha mengetahui dan bijaksana. Amin!

Anonymous said...

Itu aku kata orang yang dibuai mimpi masyuk syurga ni semua tak mengaku punya...

Semua yang jahat orang lain...dia je le yang baik alim dah lengkap segalanya...nanti dalam syurga hanya untuk orang PAS aja..

Ada surat layang....kalau tengok memang ada yang bodoh tulis. Mana ada Calon Cina atau India. jadi macam mana nak kata ini kerja UMNO.

Anonymous said...

hahaha...ape la korang nie...saling tuduh menuduh...pas kata itu keja umno, umno pulak kata itu keje pas... kesudahan nya... dua2 lingkup... yg untung cina sebab melayu x bersatu...

Nam Ron said...

Sebelum kamu berbahas lebih lanjut, sila bukan kitab Jibmah, kitab rujukan Amno-Apco, surah Al-Jibtuya, ayat ke-9 berbunyi" wahai pengikut-pengikut PAS jadilah macam UMNO, tinggalkan solat, mari minum arak, mari berzinar dan mari menipu rakyat. Kerana kamu akan memperolehi sebesar-besarnya kekayaan oleh UMNO". dah tu buat apa kita layan pencacai Amporno ni..buang masa jer!

Nam Ron said...

Lu sudah silap fakta gomo...lu ingat rusuhan kat london tu sama ka dgn perhimpunan bersih 2.0..lu sendiri tau..lu x boleh beza ka rusuhan ngan perhimpunan aman...memang lu dasar pencacai kot mana pun akan putar belit..lu layak jadi ular la gomo

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...