PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 16, 2011

ANWAR RIAK KECUT TAKUT PADA KHAIRI (KJ)


Anwar tak habis-habis lagi dengan bersandiwara apabila dijemput untuk berdebat dengan Khairi, belbagai alasan diberikan untuk mengelak bertembung Khairi Jamaluddin yang dianggap budak berhingus dan masih mentah berbanding beliau, riak Anwar.

Kalau ye betul budak tu masih mentah, tak tau apa-apa dan berhingus kenapa Anwar kecot telur dia nak berdebat dengan Khairi..?? ha..ha..mesti ada sebabnya, mungkin takut budak mentah tu mempermainkan Anwar dimasa berdebat ka..? ataupun takut dimalukan oleh Khairi ka.? Maklum la Khairi ni memang hebat sikit mulut dia macam laser, sekali si KJ ni lazer Anwar pasal kes liwat Anwar ni, tak kecoh jadinya..?

Anwar ni tahu yang D.S Najib tidak akan bertindak untuk berdebat dengan beliau, kerana tindakan itu dianggap buang masa saja dan membazirkan airliur saja. Takda sapa yang untung, sebaliknya kalau nak bongkar keburukkan Anwar ni banyak isu nye..!!  Yang paling heran tu apabila KJ pula yang menjemput Anwar berdebat, sehinggakan Pemuda Umno sendiri yang terpaksa turun padang sampai kedepan pintu pejabat Pakatan PR, malangnya jemputan itu ditolak Anwar sebab dikatakan tidak setanding dengan beliau kononnya sehingga memalukan dan menjatuhkan mertabat sipencabar baik siapa sekalipun. Anwar memang mungkin anugerah tuhan tetapi beliau bukannya anak tuhan yang suci daripada dosa. Kes liwat keduanya tak dapat membuktikan Anwar ni dipihak yang benar apabila asyik menangguhkan kes tersebut sehingga berpuluh kali. Kalau tak takut kenapa buat secara tertutup..?? Apa yang cuba diselindungkan..???

Jika diadakan perdebatan antara Anwar dan Khairi, Anwar ni mungkin takutkan mulut si Khairi ni rasanya, kerana di dalam Sidang Parlimen dulu. Khairi pernah membantah ejekan yang diajukan kepada Ahli Parlimen BN sehinggakan terdiam Ahli Parlimen Pakatan dibuatnya.Berkemungkinan juga yang KJ ni sememangnya tahu semua rahsia  dan keburukan Anwar, maklumlah orang-orang PKR sendiri juga yang rajin pecah lubang.

Jadi sememangnya Anwar ni memang berlobang dan banyak kelemahan la, memang Anwar takut akan KJ yang dikatakan budak hingusan ataupun seumpama nyamuk yang akan mengigit balik Anwar ni, ditakutkan mulut Pemuda Umno yang lantang bersuara bertanyakan soalan yang tak boleh dijawap oleh Anwar nanti.

Tersilap kata dipecahkan semua lubang Anwar atas pentas live habis la karier Anwar ni, setidak-tidaknya mungkin 40 % yang keluar terus Pakatan PR sebab perasan malu mempunyai Ketua Pembangkang yang kaki tut.....ataupun dimalukan sebab dicanang janji-janji manis terbaru sedangkan tidak menunaikan janji-janji terdahulu dimasa PRU 2008 yang menjanjikan bermacam-macam unuk memancing undi rakyat ibarat gula-gula dan rasuah membayangkan kesenangan yang bakal mereka dapatkan jika PR memerintah.

orang besar macam Anwar pun takutkan KJ ke..?????

3 comments:

Ezhekhyel Leon Takeshi said...

anwar x tahan nak lihat kehenseman KJ kot .. haha ! x berani nk berdebat dengan budak MACHO macam KJ . wakaka , naluri KEJOBORAN anwar menafikan debat bersama KJ ..wakakak XD

Anonymous said...

UMNO wajar berterima kasih kpd Anwar kerana menolak cabaran KJ.

Anonymous said...

standard anwar nk berdebat adalah ktua puteri cwangan jer..

tnye soalan nape suka meliwat, trus terdiam n lari ngadu kat azmin..

anwar = penipu terulung abad ini

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...