PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 18, 2011

KES LIWAT ANWAR DISAMBUNG SEMULA


Perbicaraan kes liwat Anwar akan disambung semula di Makamah Tinggi bermula 14 Februari hingga 25 Mac ini. Hakim Mahkamah Tinggi menetapkan tarikh itu selepas berjumpa dengan peguam Anwar ketika tampil untuk sebutan kes tersebut. Setakat ini perbicaraan menyaksikan pasukan pembelaan membuat pemeriksaan balas keatas saksi ketiga pendakwaan, pakar patologi forensik dari Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Sehingga kini 4 saksi pendakwaan telah selesai memberi keterangan, Peguam Anwar yang dah gelisah melahirkan rasa kebimbangan pula apabila peluang pakar perubatan mereka dari Australia untuk hadir ke perbicaraan berikutan musibah bencana banjir melanda negara mereka. Kumpulan pakar DNA dan forensik yang dijemput seolah-olah memperkecilkan kebolehan Malaysia, dikatakan tidak mempunyai masa terluang akibat musibah masalah yang dilanda mereka.

Pada 14 Januari, Mahkamah Rayuan menolak rayuan ketua pembangkang, dan memutuskan bahawa Anwar tidak mempunyai hak untuk merayu terhadap keputusan Hakim Mahkamah Tinggi memandangkan keputusan tersebut dibuat semasa perbicaraan sedang berlangsung.

jangan la berdalih lagi Anwar.....!!!!! 
Apalagi ...buktikan pada mahkamah yang kamu tak bersalah la...!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

MARI KITA SAMA-SAMA PERHATIKAN DAN RENUNGKAN. BILA ADA PEMIMPIN (AHLI-AHLI PARLIMEN0 NEGARA TERTENTU YANG CUBA MENYOKONG DSAI - NAH TERIMALAH BALA (BANJIR BESAR DI SALAH SEBUAH NEGERI DI NEGARA MEREKA YANG MEREKA SENDIRI MENGANGGAPNYA BANJIR SEPERTI DI ZAMAN NABI NOH. TENGOK KELANTAN (TAPI DEMO MEMANG PERKARA BIASA!) TAPI TENGOK KEDAH PULAK.. HAMPIR PUNAH JUGA. MARI LAH KITGA BERSAMA-SAMA BERISTIGHFAR. JANGAN LUPA KUASA ALLAH...

Anonymous said...

Salam untuk semua saudara ku yang mengucap Dua Kalimah Syahadah
Mari kita bersatu padu menentang musuh Islam seperti DAP
Minta Kerajaan BN gugurkanlah pendakwaan kes Liwat Anwar Ibrahim tu, kesian orang tua tu, biarkanlah dia tu, kalau dia tidak melakukan perbuatan liwat, baguslah, kalau beliau melakukan perbuatan liwat tu, biarkanlah dosa dia dengan Tuhan, kerana orang yang melakukan perbuatan liwat diharamkan masuk syurga dan mati didalam keadaan kufur ....bagi yang menjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim, cukuplah solat hajat mohon diturunkan bala keatas belaiau semoga semua orang tahu perkara yang benar. Doa orang yang teraniaya diterima Tuhan serta merta.

Sesama Islam

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...