PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 18, 2011

SEBAB UTAMA PAS tumPAS di TENANG


Bila dilihat situasi PKR di DUN Tenang sekarang, memang dah nampak ada usaha untuk memecah belahkan kerjasama di antara PAS dan PKR bagi menghadapi Pilihanraya Kecil ini. Ketua Pembangkang, Anwar seperti tidak mengambil peduli dan ambil berat apabila tidak menghadiri pada perhimpunan pengumuman calon, tindakan Anwar seperti memprotes calon yang dipilih oleh pimpinan PAS tersebut. Mungkin diingati sejarah Hadi Awang yang pernah menyuarakan Kerajaan Perpaduan antara Umno dan PAS kot, mungkin sebab tu diboikot Anwar.

Anwar dikatakan tidak dapat hadir walaupun sekejap menunjuk muka kononnya kerana beliau terpaksa menghadiri perbincangan dengan para peguamnya sebagai persediaan menghadapi perbicaraan kes liwatnya yang akan dimulakan semula apabila sekian lamanya tertangguh dan telah memecah rekod negara kerana kes telah tertunggak dah dekat nak seratus kali..Kes kecil je tapi telah diperbesarkan oleh Anwar dengan menggunakan PAS dan DAP sebagai pembesar suara beliau. Kes yang terlalu istemewa di Malaysia. Kita tengok saja lakonan Anwar selepas ni, apa pulak alasan beliau selepas ni untuk cuba menangguhkan kes liwatnya di mahkamah nanti.

rakyat semua dah tak sabar nak tahu kebenarannya...!!! 
mungkin pasal harga getah naik kot.....!!!!!!?? 

1 comment:

Jeffry said...

PUAK ERDOGEN PUN GERENTI PANAS SBB HJ HADI DH BERANI LWN TOKEY. TAH BAPE LAMA LG TONGKENG HJ HADI BLEY TAHAN KENE 'PANGGANG' KEHKEHKEH

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...