PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 9, 2011

ROBINGAH NAFI DIPERKOSA


Sekarang ternyata terbukti sudah yang Pembangkang PR ni memang pembohong dan penipu besar, saja bawak cerita donggeng yang direka cipta mereka. Akhirnya tuan punya badan membongkarkan kejadian sebenarnya, Robingah, 47  menjelaskan didada ahkbar hari ni bahawasanya Robingah tidak pernah diperlakukan tidak senonoh dan kasar terhadap dirinya.

Pembantu rumah itu memberitahu beliau bekerja di Malaysia sejak 1999 - 2007 dirumah Datuk Rais, sepanjang 8 tahun bekerja tidak pernah berlaku sebarang gangguan seksual keatasnya. Datuk Seri Rais berkata beliau menganggap tuduhan ini sebagai fitnah liar yang sengaja diperbesarkan kerana nak memburukan namanya dan bersedia disiasat bagi membersihkan nama baik keluarganya.

Dah jelas Pakatan Pembangkang sengaja membuat fitnah yang tiada bukti kukuh kerana ingin nak memesongkan dan melupakan masalah-masalah dalaman parti sesat diaorang ni. Sampai sekarang Pembangkang ni masih tidak dapat menyelesaikan kes Adun Selinsing tu lagi. Apa-apa tindakan pun masih tak diambil. Masih tak menjawap lagi kes Adun Selinsing yang berzina dalam koch keretapi tu..??

Masalah dalaman Parti sesatnya pun tak selesai, nak membongkar kes orang lain konon..., memang sah Pakatan PR ni pakatan penipu rakyat, mana yang bingai tu terikut dan megikut le. Bawak-bawak la insaf sikit, seumpama yang meliwat dan berzina tu. Tobat la segera sebelum anda ditaubatkan...!!!

masalah liwat dan Adun Zina tu jangan luper ye errkk.....!!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...