PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 10, 2011

PULUHAN RIBU MENGHADIRI SOLAT HAJAT PAKATAN PEMBANGKANG


Nampaknya berpuluh-puloh ribu rakyat berhimpun dalam Majlis Solat Hajat dan Ceramah Perdana anjuran Pakatan PR yang diadakan di Stadium Malawati, Selangor.  Berpuloh-puloh ribu rakyat hadir sebagai tanda sokongan terhadap kekuatan menegakkan kebenaran Kerajaan PR dalam negara ini.


Yang power-power pun turut hadir juga nampaknya seperti Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharudin Mat Isa, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Timbalan Keadilan, Azmin Ali, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar, dan tak luper orang kuat PKR, Ketua Umum Pembangkang Keadilan, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang turut bersama-sama menghadiri majlis yang diadakan.


Laungan takbir "Allahu Akbar" berkumandang bagi menyemangati semula suasana perhimpunan perjuangan Islam Kerajaan PR, Laungan yang sememangnya merupakan adat-istiadat dan sumber-sumber kekuatan gerakan umat Islam dalam negara Kerajaan PR selama ini.

15 comments:

blogenstarz said...

Dalam blog2 penganut mereka dikatakan hampir mencecah 30000 yang hadir.....

Anonymous said...

ramainya...0.0

Anonymous said...

ntah la, aku rasa dorang dah dpt semangat balik bila pru semakin dekat..umno selangor buat apa?

eekaa said...

minta izin mengambil sample gambar saudara dari web page saudara.

Terima kasih.

Eekaa @eekaawordpresscom

Anonymous said...

Jangan takut..doa-doa mereka ni dah tak makbul..kerana bercampur baur dengan Peliwat Negara, fitnag, adu domba...kesian kita agama dijudikan...Apa kata org kafir...gelak mereka...diaorang tak payah sembahayang hajat semua dapat...Negeri, eko....kesatuan..Perpaduan cina....Melayu sembahayang, Ugama untuk perpecahan...

Anonymous said...

bila tgk ni.. bodohnya ahlul pas.. agama dibuat benda main ja.. solat hajat politik..

Anonymous said...

Mesti ada hikmah kenapa program yang sama pada pra PRU 2008 tidak memberikan keputusan yang dikehendaki -- mengungguli Putrajaya.

Tidak mustahil program yang sama hanya mampu mengekalkan impak yang sama kerana 'pemain' yang terlibat masih juga muka-muka yang sama.

Di samping doa, manusia diberikan akal untuk digunakan dan dimanfaatkan. Dalam keadaan dua atau lebih kumpulan yang bersaing mengadakan program yang sama, tidakkah akal menjadi faktor penentu?

Justeru untuk PR mendiami Putrajaya, apakah PR harus berada dalam stadium sementara Nie Ching masuk ke semejid dan surau?

kah! kah! kah!

KL BOYZ said...

betuk juga tu, siapa la suroh pakai ketat-ketat masuk kawasan masjid....!!!

Anonymous said...

bagusla mereka bersolat hajat .. setiap kali mereka bersolat hajat, setiap kali juga kemungkaran dan keburukan PR makin terserlah dan terbongkar .. fikir-fikirkan ..

anti bohmau said...

tuan2 puan2 pikirlah...

apakah mrk2 ini terdiri dari orang2 yg teraniaya, betul2 tertindas? apakah mrk tidak mempunyai apa2 - kedudukan, rumah2 yg selesa, wang ringgit, kenderaan2 yg hebat, keluarga bahagia? apakah mrk berdoa untuk kebaikan orang2 yg susah, melarat, miskin & papa kedana diluar sana?

jawapannya tentu tidak!

mrk ini semuanya kaya-raya, mempunyai kedudukan yg tinggi, rumah2 yg besar2 bak mahligai, wang melimpah-ruah, keluarga bahagia, kenderaan2 mewah, kerusi2 empuk dibilik2 pejabat mb, adun/mp berhawa dingin, makanan yg tak luak utk berjamu sesiapa & bila2 masa yg mrk suka & sudah tentu kuasa politik yg mrk genggam sekarang ni!

sebenarnya mrk berdoa utk menambah kekalkan kuasa politik yg bukan sedikit tetapi tidak utk rakyat miskin yg selalunya dibela oleh kerajaan pusat. setiapkali bencana, bantuan datang dari kerajaan pusat tetapi setiap kali mengundi pembangkang yg mendapat tempat!!!! pandai mrk mengambil kesempatan mengelabui mata orangramai dgn lakonan mrk kali ini seolah2 mrk akan mati kebulur tak dapat makan!!!!!

jgnlah berlakon lagi wahai pr selangor! Allah SWT memang mangabulkan permintaan hamba2Nya yg teraniaya, tertipu, terancam & malang tetapi bukan lah hamba2Nya yg macam kamu2 ini yg selalu berbohong, berlakon baik, bermuka2 depan Sultan tp mengancam baginda dari belakang!!!!

sudah berapa banyak solat hajat yg kamu semua telah lakukan & apakah semuanya mendapat balasan spt yg kamu hajati? masalahnya, Allah SWT dah tunjukkan jawapan kpd hajat2 yg kamu pohon kepada Nya, kamu semua masih enggan menerima... sila kembali ke zaman2 bermula nwar dipecat hinggalah sekarang bila kamu adakan beratus2 solat hajat utk memohon Allah SWT tunjukkan KEBENARANNYA...
TAK NAMPAK LAGIKAH KEBENARAN2 YG ALLAH SWT TUNJUKKAN? SATU PERSATU DIPERTUNJUKKAN, setiapkali lepas solat hajat tersebut, apa yg kamu nampak? dengar? rasa? dapat? kepuasan hati? pembalasan Allah spt yg kamu telah pohonkan? RENUNGKANLAH WAHAI AHLI2 PR YG PERCAYA QADHA' & QADAR ALLAH SWT.....tidak ada satupun perkara buruk yg berlaku kpd kerajaan bn bahkan semakin lama kepercayaan rakyat telah kembali kpd kerajaan. tengok sendirilah survey yg merdeka center, (parti pembangkang punya alat pengukur) apa yg berlaku sekarang?

Anonymous said...

aiyo yang datang tu semua bukan rakyat selangor okay, harus diingat puak2 kelantan ramai yang merempat keje kat selangor

KL BOYZ said...

itu lagi betul..!!, bukan kat selangor saja kat KL lagi ramai...!!!

Anonymous said...

Baik la sembahyang hajat untuk hidayah kat umat Islam. Ni sembahyang hajat, nawaitu nak kuasa dunia...aku cadangkan korang semua keluar tiga hari belajar usaha Tabligh..kesatuan umat boleh dicapai dengan usaha ini..iaitu usaha untuk agama..bukan kesatuan menempek hal dunia dan nak kuasa yang terselit dalam hati masing-masing. Wallahualam

Daulah-alWatan said...

Solat Politik adalah sebahagian daripada kurikulum tarbiyyah islamiah ciptaan Pas.

Anonymous said...

serban dan janggut topeng org pas..dlm hati nak berkuasa, harta, pempoan ..jahanam lah kamu satu masa nanti.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...