PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 16, 2011

NOVEL INTERLOK MENDAPAT PERMINTAAN YANG CUKUP TINGGI


PERMINTAAN ADA TAPI NOVEL PULA TIDAK DIJUAL

Biarpun novel Interlok tidak dijual dikebanyakan kedai buku utama diderah Banting, Seorang pemilik yang enggan dikenali berkata, dia mulai hairan apabila kebanyakan kerap bertanyakan kenapa novel tersebut tidak dijual dikedainya. sehinggalah menyedari populariti kontroversi novel Interlok menerusi laporan media dan pemilik mengakui permintaan terhadap novel tersebut itu cukup tinggi.

Sementara itu seorang pelanggan berkata beliau mengunjungi kedai itu juga bertujuan untuk mencari novel tersebut dan ingin mendapatkan buku novel Interlok hanya untuk mambaca isi kandungan yang terdapat dalam novel tersebut apabila isu novel itu sedang hangat diperbincangkan dalam media massa katanya.

Jualan novel Interlok mendapat permintaan yang cukup tinggi diantara kebanyakan penggemar buku dan memandangkan ia digunakan sebagai buku rujukan bagi pelajar tingkatan 5.

  --   Sumber SinarHarian

6 comments:

Jeffry said...

NMPK GAYE KENE LE PINJAM KAT BUDAK2 TINGKT 5 HEHEH

Anonymous said...

kamus2 bahasa melayu, cina, tamil, inggeris dan lain2 yg mengandungi perkataan dan istilah tersebut...bagaimana...haruskah juga dibakar...hwah hwah hwah

Anonymous said...

kat mana nak beli? berapa harganye?

hisham said...

aku ada interlok adisi 1973...masih elok dan berkulit keras..
dah jadi antik...
novel merpati puteh terbang lagi(khadijah hashim) dan desa pingitan pun masih aku simpan.
novel2 ni pemenang sagu hati sayembra 10 tahun merdeka
pemenang tempat ke3 novel SANDERA(ARENAWATI)juga ada..
setiap satu aku jual rm50.00...edisi pertama...dekat 40tahun novel tu.

Bingai @ Bangang said...

Alhamdulillah. Rahmat di sebalik kekecohan!

Aku Yang Bingai
Nak Buang Emak atau Buang Anak?

Anonymous said...

samalah spt lagu namewee mendapat sambutan kan. tapi namewee tu racis dan interlok tu karya sejarah. kah kah kah, asal undi mrk yg dihina sbg pariah ciptaan ameno turun di prk tenang, semuanya berbaloi

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...