PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, January 20, 2011

INI DIA SURAT PELAWAAN DEBAT ANTARA ANWAR DAN PERDANA MENTERI

Ada apa-apa komen...?????

14 comments:

KL BOYZ said...

Sebenarnya memang membuang masa je berdebat, bukan dapat apa pun malah buang duit saja nak support tanggung kos buat "live" pada rakyat...
membazir duit je, ada lebih baik buat duit kos itu digunakan kepada benda yang lebih berfaedah pada masyarakat....!!!

Daulah-alWatan said...

Nuar Berahim ni nak kelentong semua orang dan sepanjang masa.

PKR dah nak almarhaum..dia kena cari jalan nak bagi bernyawa.

Dia sendiri pun dah dibenci rakyat kerana perangai sendiri.

Tak layak langsung DS Najib berdebat dengan bekas banduan ni.

Lebih baik buat kerja supaya senang rakyat buat penilaian.

Anonymous said...

talian hayat nuar.. nak naikkan rating semula pengaruh dan masalah afifa yang mcm hujung tanduk...

Anonymous said...

anwar boring beb...dah kena gantung 6 bulan dari dewan rakyat so dia dah xde kerja dah...asik nak meliwat boring gak..so dia cari la entertaiment sikit.....lagipun dia dah lama masuk TV.....so dia nak semua org kenal saper anwar la tue....kot2 ada gay2 yg suka kat dia lagi....

Anonymous said...

BUANG MASA BERDEBAT... (OPS. DAH TUKAR... BERBINCANG..KAH KAH) DENGAN MANUSIA SEHINA ANUAR TU...

BUANG KARAN..

blogenstarz said...

ALONSO pun tak boleh buat koner baring macam tu.
Dasyatttttt Anwar.

PEMBOHONGGGG TEGAR !

Anonymous said...

menebas ke menoreh ke lebih baik...lagi pun harga tghtinngi ni,dari dok melayan langau hijau ni,hari tu kata berdekat...semalam kata berbincang..ni apa punya bangsa dok menipu org merata.

p/s tembak BABI lagi baik.

Anonymous said...

aik...semalam kata nak bawa berbincang ngan najib...tapi dalam surat nak kata berdebat...punya la penipu nuar nie.....kalau nak menipu tuu..ingat2 la sikit..

Anonymous said...

kalau manusia lain entah macam mana atau dimana hendak sembunyi muka.

tapi anwar ni bemacam2 kerenah, liwat, merompak duit rakyat, salahguna kuasa semasa berkuasa dan banyak lg.. dia boleh tunjuk muka dikhalayak ramai , lambai-lambai tangan kulit muka dia tu sudah tebal macam mana tak tau lah.

Anonymous said...

aku tengok muka anwar tu menyampah..dah tak ada seri langsung.

kalau dah beruban tu terima sajalah anugerah tuhan tapi selalu pi dai rambut..

tunjuklah kita orang islam syukur apa yang diberi tuhan ini nak melawan Allah swt pula.

Anonymous said...

hahahaha...dah nak 4380 hari punyer janji2 manis PRU12 tak tertunai, ada hati lak nak tunaikan janji dalam 100 harikalau menang PRU13...hahhaaha..kelakar tahap gaban mangkuk ni buat spining...kasian puak PR dok kene kencing hidup2...

SuriSuria said...

yang menipu tu utusan melayu...najib, kau dengan geng2 kau memang lemah nafsu shahwat...geng2 mati pucuk bini cari batang lain....depan press berdegar2 dok tuduh nuar gitu gini...bila ajak bsemuka nyorok celah pungkok rosmah...lahabau

Anonymous said...

aku sebenarnya sangsi juga, nak buat surat camni aku pun bleh buat, tapi beberapa perkara aku nak tanya dlu sebelum bleh komen lanjut;

1. kalau surat asal itu telah dihantar ke pejabat DS Najib dan yang tinggal hanyalah salinan untuk minit fail, apehal ada 'letterhead'? pejabat gomen biasanya tak simpan salinan surat keluar dengan letterhead dalam fail, atau pejabat ni lain stail nya huh? buat 2 salinan asal?

2. kalau betul benda ni dah dihantar ke pejabat DS Najib, mana cop tarikh penerimaan ataupun buko log penghantaran surat?

3. diatas kapasiti apa anwar nak berdebat dengan PM? sebagai ketua pembangkang yang setakat ni hanya berjaya mempromosikan aktiviti demo jalanan dan tuduhan-tuduhan salah laku moral? atau tentang kecenderungan untuk menyokong fahaman2 yang selama ini ternyata berbeza dengan budaya dan agama Islam yang suci? hmmm....

takat ni itu jer lah, tapi kesian jgak kat anwar, mana dia ada masa nak debat lagi, tengah sibuk kat mahkamah, tu pun dah tangguh berkali-kali sampai rakyat naik jelak!

tontojr said...

No rujukan pun takde...jadahnya surat rasmi?
Penah sekolah tak anuar berahim ni?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...