PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, January 20, 2011

PRIA PAS SI BUJANG SUSAH HATI TAKUT BLOGGER NYAMUK


PAS semakin gentar ketakutan apabila blogger2 Pro Umno terus memasang mata dan telinga di Tenang. Kehadiran blogger Pro Umno membuatkan mereka kecut sampai nak berbincang atau berbicara apa sekalipun PAS terpaksa buka mata terang-terang, takut diterjah dan dibongkarkan rancangan mereka.

Sebenarnya blogger yang dianggap seperti nyamuk tu dah bongkarkan sejarah calon mereka, tetapi tau je la, PAS kalau mereka yang buat mana nak mengaku kononnya parti Islam PAS  tak pernah buat sebarang dosa bak kata orang bukan anugerah tuhan sebaliknya seperti anak tuhan yang suci dan bersih dari dosa.

Ha..ha.. ini bab politik.., betul bersih ka...? setahu saya orang-orang beah PAS yang mengatakan yang politik adalah kotor..? Lawan rasuah dengan rasuah ka..?

Tapi apa ke benda ni...??

Apa yang dibicarakan ni...? ada kes BERZINA LAGI KER..?? hebat betul ahli PAS ni, maklum lah bukan semua pemimpin  PAS tidak bermoral cuma segelintir saja, seperti ADUN Selinsing yang tidak mengaku BERZINA walaupun bukti dah dikeutarakan sehingga kejadian terancang untuk membunuh dan megancam mangsa mereka, tetapi bukan saja Nik Aziz memaafkannya malah pencacai PAS pun buat buta gak..!!!

Dan jangan terkejut selepas ini isu ini akan dijaja ke seluruh ceruk alam maya oleh blogger dan facebooker,  terutama menjelang hari pengundian..PRK sebelum ini di Galas menjadi saksi dan bukti AGENDA MEMFITNAH akan menjadi bahan kempen mereka siang dan malam, ..sebab PAS ketandusan modal, oleh kerana banyak sangat jawapan kepada segala tuduhan. Letak serban kat kepala jer orang dah percaya dia orang ni alim dan tak akan membuat kerja-kerja terkutuk kononnya. 

Beringatlah wahai ahli-ahli PAS, kamu semuanya bukannya anak tuhan yang lari daripada melakukan dosa dan janganlah diselindungkan kesalahan orang-orang PAS yang dah terbukti kesalahannya, tak payah la blogger pencacai-pencacai dan kuda tunggangan PAS melindungi mereka untuk kepentingan diri sendiri dan parti PAS kamu tu. Lu orang tak payah la pandai-pandai nak jadi tuhan lak, yang mengatakan orang lain salah dan sebaliknya kamu sahaja yang benar...!!!



dah bahagikan  pampasan PAS  kepada blogger2 awak tu...?????
rasuah to bro....rasuah...!!!!?

No comments:

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...