PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, January 12, 2011

ANWAR MELIWAT WARTAWAN DAN MERENDAHKAN MARTABAT MEREKA


Brother Anwar Bin Ibrahim..., Pejuang rakyat..??  Tidak Korup..??  Telus..??  Tidak Sodomi...??  Tapi bagaimananya pula AKHLAK nya dengan rakyat...??  Sebagai RAKYAT yang bijaksana, Anda nilaikan lah sendiri..!!!  Anwar ketika ditemuramah dengan sopan oleh seorang wartawan Wanita..., Memperbodohkan dan memalukan beliau dikhalayak ramai sedangkan wartawan menjalankan tugasnya seperti biasa mengajukan soalan dengan sopan.

Sebagai seorang Graduan Bahasa Melayu, layakkah Anwar mempersoalkan kaedah yang betul bagi satu-satu temuramah seperti beliau sahaja yang layak meluluskan soalan-soalan yang  patut dipersoalkan kepada Anwar. Sikap panas barannya jelas menunjukkan reaksi beliau apabila tertekan. Anwar ni sekadar Graduan Bahasa Melayu sahaja sebaliknya berlagak seperti Hakim Syarie pula dengan memperjualkan nama-nama tertentu untuk memperkuatkan kata-kata dustanya. Layakkah seseorang seperti ini mahu menentukan tahap keimanan muslimin yang lain..??

Anwar memang takda kualiti langsung untuk menjadi Perdana Menteri. Merendah-rendahkan martabat dan suka bergaduh dengan wartawan apabila soalan itu tak dapat nak dijawap oleh beliau. Anwar juga sewenangnya mempermainkan sumpah, memarahi dan mempersendakan wartawan, menyokong isu murtad sedangkan kononnya beliau adalah pejuang islam...??

Lihatlah sorotan video ini...



Anwar memnag suka mempersendakan dan mempergunakan orang lain untuk kepentingannya...!!!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...