PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, January 12, 2011

ULASAN KARPAL MEMAKAN DIRINYA SENDIRI


Pada masa sekarang ni, kes liwat yang melibatkan Ketua Pembangkang makin haru-biru dibuatnya, apabila peguam yang disanjung tinggi oleh Anwar, akhirnya terpaksa memberikan penjelasan pula pada pihak mahkamah. Makin terbelitlah Ketua Pembangkang ni, akibat percaturannya sendiri.

Peguam terhebatnya bukan dipaksa tetapi seakan terpaksa untuk memberikan jawapan terhadap ulasan beliau ni dulu. Silap-silap terlepas cakap kali kedua pula, nanti hancur terus terpecah lubang. Baru Anwar tahu langit tinggi ke rendah. Mungkin masa tu peguam ni tengah naik angin dengan Ketua Pembangkang, sebab tu la dulu, dia berseloroh mengamuk memarahi Anwar mengata bukan-bukan. Tahu je la orang sedang marah, mesti terlepas juga menyumpah.

Kalau difikirkan betul juga, Karpal ni peguam Anwar dan beliau mesti tahu keadaan cerita sebenarnya yang berlaku, disebalik fakta yang telah diberikan oleh pihak pendakwaraya. Kalau ye marah pun tak kan lah Karpal Singh berseloroh mengamuk marah macam ini..Kita dengarkan bersama ayat dan perkataan yang dijelaskan Karpal Singh itu...



Bagaimana ulasannya faham tak, setelah dah diulang-ulang banyak kali...??? Kalau tak faham tak pa, ni dia puisi buat Karpal Singh....!!!



Anwar Ibrahim harus bertaubat......!!!!! 
Cukuplah mencipta masalah kepada negara.....!!!!!

No comments:

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...