PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, January 8, 2011

ADUN SERI MUDA, SHUHAIMI SHAFIEI HUTANG ALONG..??


Pagi semalam pejabat Adun Seri Muda, Shuhaimi Shafiei kena simbah cat merah. Apa kena lak ni tak kan lah hutang "Along" kot..?? Tu la mulut cabul sangat mengata yang bukan-bukan kot...?? Tapi yang herannya kenapa lak "Along" yang marah..?? Ada hutang ker..?? AL-Maklumlah nak top bukannya senang, mesti nak pakai pulus...!!! jangan marah ha...!!

Walauapapun satu laporan Polis dibuat untuk Adun Sri Muda ni sebab mulutnya kot...!!! kerana mulut badan binasa lah encik...!!! Laporan itu dibuat oleh 10 Badan bukan Kerajaan ( NGO ) yang diketuai oleh Pengerusi Barisan Bertindak Gombak, Datuk Said Anuar di Balai Polis Gombak petabg semalam. Mereka ni mendesak supaya Adun Sri Muda ni letak jawatan kerana banyak mulut dan membantah perlantikkan yang diperkenankan Sultan Selangor dilaman blognya.

Ada lagi...!!! Satu lagi laporan polis dibuat oleh 7 lelaki pula dari Parti Progresif Penduduk Bahagian Ampang, Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia dan Majlis India Muslim Malaysia menggesa kenyataan Shuhaimi diblognya juga.Punya la banyak repot polis buat Adun Sri Muda ni. Nampaknya terus tertekan la si Shuhaimi ni selepas ni gamaknya..!!! Lain kali mulut kasi jaga ye..

lain kali waspada peradapan berkata-kata terhadap Sultan....!!!

5 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam ziarah,
Mohon link ke blog tuan.
TQ

blogenstarz said...

DIA LUPA DAN SALAH TAFSIR.....

KAMI ALONG DAN BUKAN MAU TOLONG !

Anonymous said...

ape la along neh,baling la pakai darah ayam ke

baru la ganas

hehehe

-pengembala kambeng

Bingai @ Bangang said...

jangan-jangan ada yang nak buat drama lagi kot supaya kita sesama kita bergaduh. ada lah yang tuduh menuduh. jadi hati-hati. kalau aku ikut ati tak beriman dah kubakau jer macam cerita kat Banting tu. hehehe

TESLAMARIN said...

mohon link ke blog tuan

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...