PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 29, 2010

KETUA AMK TASEK GELUGOR LETAK JAWATAN

 Ini satu lagi sketsa dalam parti PKR, wayang banyak sangat diantara Ahli Pakatan Pembangakang dan pemimpin mereka. Kali ini Ketua Angkatan Muda Keadilan ( AMK ) Tasek Gelugor, Syed Mikail Rizal Aidid, meletak jawatan Setiauasaha AMK Pulau Pinang bersama 2 lagi ahli jawatankuasa AMK mereka.

Syed Mikail ni bertindak demikian kerana kecewa dengan Timbalan AMK Permatang Pauh, Afzan Khan yang menjemput Ketua AMK, Samsul Iskandar Akim untuk memberi ceramah di Expo anak Muda di Padang Awam Taman Sembilang Seberang Jaya.
Dah memang ramai yang tahu perangai buruk Samsul Iskandar yang tak semenggah ni. Ramai juga diantara ahli AMK yang tak berpuas hati dengan Ketua AMK. Sebab tu kita lihat mereka ni semua tak leh bertembung muka, mesti ada yang akan tarik diri bila nampak batang hidung si Samsul Iskandar ni.

Pada mulanya khabar angin tersebar melalui SMS sahaja diatas perletakan jawatan Syed Mikail, Akhirnya beliau mengesahkannya apabila ditemubual wartawan.

5 comments:

pejuwang said...

Blog tuan telah dipaut di Paneh Miang. Tq.

Anonymous said...

SLM BRO...BAGUS LA RAMAI2 AHLI PARTI KUAR RAMAI TU KUAR SKRG SEBLUM TERLAMBAT HUHUHU

Ular Menyusur Akar said...

Benci ahli kepada ketot ni sama ke dengan benci ahli kepada ketol?

agbr47: Tu lah akibat kalau naik taik ikut tangga.

ghostWRITER said...

sudah dilinkkan..teruskan perjuangan...
http://ohpolitik.blogspot.com

Megat Alam Gempita said...

Ini baru permulaan di Penang!

Ketua Perhubungan Negeri UMNO yg baru ada plan hebat punyer, tapi dia kena kahwin baru dulu untuk tambah tenaga dan speednya dari manual transmission kepada dual auto transmission. Insya Allah kami akan sentiasa membantu demi agama, bangsa, negara dan raja.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...