PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, September 9, 2013

PERSIDANGAN PEMUDA UMNO CAWANGAN MENARA ALPA WANGSAMAJU



Baru2 ni KBC menghadiri Persidangan Pergerakan Pemuda Umno Cawangan Menara Alpa Bahagian Wangsamaju diterajui oleh Encik Mohd Rashid Bin Abu Samah Pengerusi Cawangan yang diadakan di Restoran RasHartini di seksyen 2 Setapak KL.





Agenda Persidangan itu diadakan adalah untuk membentangkan Penyata Tahunan dan laporan aktiviti Pemuda Umno Cawangan, dan juga memilih Ahli Jawatankuasa Pergerakan Pemuda Umno Cawangan Menara Alpa bagi penggal 2013-2015.





Saudara Azly bin Abdul Muiz (baju merah) telah dipilih dan dilantik sebagai pemangku Ketua Pemuda Umno Cawangan Menara Alpa bagi penggal berikutnya.





Disamping itu Ahli Jawatankuasa Pergerakan Pemuda Umno Cawangan Menara Alpa turut dipilih untuk memantapkan lagi perjuangan cawangan bahagian Wangsamaju.

Lagi gambar menarik dibawah..


2 comments:

Anonymous said...

The Keluang Man dilantik sebagai apalak?..Hehehe selamat bersidang..dan selamat mengembalikan maruah UMNO/BN di Wangsa Maju..

Anonymous said...

Cawangan Menara Alpa Wangsamaju harus bekerja keras mengembalikan semangat warga Wangsamaju bersama Umno kembali. Terpulanglah pada pengerusi untuk mengambil hati rakyat Wangsa mendokong warisan melayu.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...