PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 6, 2013

WAN AZIZAH DEDAHKAN TABIAT SEBENAR ANWAR..!!?



Wan Azizah sendiri tahu bahawa pernah menghantar surat pengakuan mengenai tabiat perangai buruk suaminya Anwar kepada Dr.Mahathir satu ketika dahulu.

Semasa itu Anwar masih lagi memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri, ini bermakna Wan Azizah sendiri mengaku dan tak tahan dengan perangai suaminya itu.

Surat setebal 18 muka surat telah Wan Azizah serahkan kepada Dr.Mahathir 15 tahun dulu untuk memaklumkan tentang apa yang telah berlaku dengan perubahan perangai suaminya Anwar.

Baru sekarang Dr.Mahathir mengulas menerangkan perkara ni kepada orang ramai, kenapa tidak dari dulu lagi agar dapat memberi kesedaran kepada orang ramai tentang tabiat buruk Anwar.


KUALA LUMPUR 5 April - Misteri sama ada benar atau tidak Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail pernah menulis surat setebal 18 muka surat kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad yang menceritakan tabiat sebenar suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirnya terjawab.

Ini berikutan buat pertama kalinya selepas 15 tahun menyimpan rahsia, Dr. Mahathir dalam temu bual eksklusif bersama Utusan Malaysia akhirnya mengakui memang benar Wan Azizah menghantar surat tersebut semasa Anwar masih bergelar Timbalan Perdana Menteri.

Katanya, surat Wan Azizah itu terlalu peribadi dan beliau tidak berhasrat mendedahkan kandungannya kerana tidak mahu mengaibkan mana-mana pihak selain menyifatkannya tidak lagi penting kerana sudah terlalu banyak tabiat Anwar didedahkan pengamal media alternatif.

"Saya setakat boleh kata memang ada terima sahajalah. Surat yang diberi kepada saya secara sulit, jadi saya tidak boleh dedahkan kepada orang tetapi kita boleh lihat, tanpa surat itu pun bersih atau tidak bersih individu berkenaan. Jadi apa perlunya kita rujuk kepada surat yang sulit.

"Dia (Wan Azizah) memang cuba nak pertahankan (Anwar) juga. Isteri ada kesetiaan kepada suami. Hendak buruk-burukkan itu tidaklah tetapi kecewa itu adalah. Lebih utama apa yang kita lihat (sekarang) bukan soal apa yang Wan Azizah kata," katanya. BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...