PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 30, 2013

WAN AZIZAH BAKAL MENANG DI SELANGOR..!!?


Sudah pasti Wan Azizah bercita2 dan inginkan kemenangan apabila beliau melompat dari Pematang Pauh ke daerah Selangor di pilihan raya ke 13 ni.

Tetapi adakah Wan Azizah lupa seperti melayu2 yang mudah lupa dengan jawapan yang diberikannya apabila diajukan soalan penting untuk membuktikan sikap, tingkahlaku dan moral suaminya sebagai ketua nak memimpin rakyat.

KBC bukannya melayu yang mudah lupa dan ambil mudah tentang tingkahlaku, sikap dan moral yang ditunjukkan, apabila ia bergelar seorang pemimpin yang dihormati.

Cuba lihat video dibawah...



Sekarang untuk kepastian setiap pelusuk rakyat Malaysia yang inginkan kebenaran, bukannnya susah sangat pun pemintaan setiap pengundi, cuma ingin melihat Jam Omega Anwar yang dikatakan dalam simpanannya.

Mudah bukan..?? Diharap Wan Azizah dapat tunjukkanlah untuk memuaskan hati setiap pengundi, sekaligus dapat menangkis dan membuktikan skandal Anwar dan China Doll adalah tidak benar...!!!

Tetapi cuba dengarkan sahabat karib yang selama ini sudah terbiasa dengan keadaan Anwar yang kemaruk seks dibelakang Wan Azizah...



Jadi dalam perbentangan ini memang benarlah memang penting dan wajib ia dilaksanakan, mempamirkan JAM OMEGA ANWAR untuk tatapan setiap rakyat Malaysia untuk memuaskan hati mereka.

Jika tidak, kejadian sumbang antara Anwar dan China Doll adalah benar sama sekali dilakukan dibelakang pengetahuan Wan Azizah.

Bermakna Wan Azizah hanyalah BONEKA untuk menutup mulut rakyat Pakatan yang tak tahu nak menilaikan diantara kaca mahupun permata.

Hanya dengan cara ini sahaja lah Wan Azizah mampu nak menang di Selangor..!!!

Video dibawah ni nak mengingatkan Wan Azizah Jam Omega yang mana satu..mana tahu dia lupa-lupa ingat..!!!


1 comment:

Anonymous said...

Hanya orang-orang yang bongok sahaja yang akan memilih Wan Azizah sebagai pemimpin walaupun dah tahu dia bersubahat dalam mempertahankan segala penipuan, kejahatan dan maksiat laki dia.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...