PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 23, 2013

PAPAGOMO DISERANG MACAI ANWAR..!!!

GAMBAR BIASAN...
KBC memang dah agak perkara ni pasti berlaku, sudah tentu pembongkaran yang dibuat PAPAGOMO menyentap marah perasaan mereka dan membuatkan macai-macai Anwar bertambah malu.

Berangin panas naik satu badan melihat video ranjang baru Anwar terpampang di laman internet, itu baru episod 1 belum lagi adegan seterusnya. 

Itu yang membuatkan lagi meluap-luap darah nak cari PAPAGOMO nak meluahkan perasaan marah mereka. Tetapi yang tak "Gentlemen" adalah main pukul belakang ataupun pukul curi..!!! 

Maklumlah ketua Pembangkang mereka pun suka sendal belakang dari depan, sebab tu lah pengikut pun mengikut meniru gaya Anwar suka main belakang.

Macai-macai Anwar takda "Telur" la main pukul curi...!!! Mujurlah hanya cedera sikit saja cuma kena 5 jahitan dikepala PAPAGOMO. BACA SETERUSNYA

Penakut juga macai-macai Anwar ni, sanggup nak menghalang kebenaran yang cuba dibongkarkan PAPAGOMO. Dah la menyaman PAPAGOMO kerana pendedahan yang dibuat, lepas tu hantar orang pula pukul curi..!!!

Lepas ni tak tahu apa pula yang cuba Anwar lakukan untuk terus menghalang PAPAGOMO dari membuat pendedahan dan pembongkaran terhadap tingkah laku buruk Anwar.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...