PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, December 18, 2012

ANWAR IBRAHIM PEMENANG RAJA LAWAK MUSIM TERBARU..!!!




Ketua pembangkang Anwar Ibrahim hanya layak sebagai pelawak dan penghibur saja, kalau nak menolong rakyat tu jangan harap lah.

 Ada ke seorang yang bergelar pemimpin berlagak dan berkelakuan sebegini, tak layak langsung digelar sebagai pemimpin untuk memimpin rakyat kearah kebaikan.

Kalau sekadar nak berhibur dan bersuka ria boleh lah dengan manusia yang bernama Anwar ni, buktinya video diatas ni. Tak percaya tengoklah sendiri..!!!

9 comments:

Anonymous said...

muka dia nampak sama, perut nampak sama, susuk tubuh nampak sama tapi bukan anuar ibrahim ... Wakakakaka

Anonymous said...

nampak macm tipah koya ada sama dlm majlis tu ....1 keturunan je nmpaknya...ptutlah herdik penjwat awam mcm anjing kurap sbb nk tolong puak2 tu ya..kpd rakan2 ku semua...mau kah kamu semua bersama2 syaitan2 ini.nuar...anugerah tuhan...

Anonymous said...

kesian aku tengok anwar macam orang bodoh, macam lembu ditarik hidung pun ada

Anonymous said...

Malu aku kalau manusia jadian ni jadi pemimpin dalam masyarakat malaysia... Bini anak dia tak malu kah nampak perangai tak senonoh dia ni..?? atau nak nafikan lagi yang ini bukan Laki dan bapa mereka..??

Bingai @ Bangang said...

apa lagi yang harus kukatakan? gelak guling-guling ler jawabnya. KAHKAH KAH KAH KAH KAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

ini adalah BABI JADIAN ....hik3

Anonymous said...

Auzubillahi min zaalik. Bila manusia sudah mengalami kebodohan, ia akan membuat sesuatu tanpa disedari dan tanpa dapat dikawalnya. Disuruh berteriak, dia berteriak. Disuruh menari, dia menari. Disuruh terjun, dia terjun. Tidak mustahil pada satu ketika bila kebodohan sangat parah, bila disuruh makan najis manusia, dia akan tetap makan. Begitulah laknat Allah yang ditontonkan kepada sekalian manusia agar sentiasa mengingatiNya dan bertaubat kepadaNya.

Anonymous said...

yendei poddi yendral .. yenna poddi yendral.. tebiat nak mampus dah al juburi ni.. macam ni nak jadi pemimpin umat islam malaysia?

Anonymous said...

hahahaha KELING BETUL ANWAR IBRAHIM.... hahahahaha mcm MABUK SAMSU si tua kutuk yg suka lubang taik nih.... JIJIK !!!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...