PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, September 5, 2012

KERANA BONTOT BADAN MERANA..!!!


Kenapa tutup muka pulak bro, tak "Gentle" lah macam ni. Hari tu semasa tunjuk bontot kat Dataran Merdeka takda nak tutup-tutup muka lak..!!!

Kalau tutup muka cam ni macamana pemimpin Pakatan PR nak kenal, nak tolong berdemo dan berarak depan balai minta dibebaskan. Nanti dia orang cakap tak tahu pula siapa gerangan hero tunjuk bontot malam Merdeka tu yang perjuangkan bangsa dan agama.

Nak jadi hero ni risikonya tinggi bro, adakala kita terpaksa gadaikan maruah macam bro buat malam tu. Paling cantik kalau berbogel terus bro, cepat "HIT"...

Takpalah, daripada pemimpin Pakatan PR tak kenal nanti, ada lebih baik KBC tolong pamirkan muka hero bontot yang baru ditahan polis semalam.


Lepas ni kita lihat, ada tak pemimpin Pakatan PR akan berdemo menyokong Hero bontot malam Merdeka dibebaskan.

Mana tahu ada jeritan "Reforbasi" depan balai...!!!

7 comments:

Anonymous said...

Apa ni..kata pejuang? Malu plak yeee

Anonymous said...

Lu tunjuk bontot pd salah org bro...Lu patut tunjuk bontot pd Anu ar Brahim..barulah lu boleh dpt 'pulangan' yg berbaloi bro..huhuhu..

Anonymous said...

Ek eleh dia tunjuk bontot depangambor najib tu dah cukup ta macho lah bro , kalau kira macho cuba tunjuk depan Anuar tengok kena sondol ke tidak

Anonymous said...

alhamdulilah...

elok sampai kat lokap ramai2 bontotkan dia baru dia rasa "NIKMAT" main bontot ni.

xpelah bro, ko bagi jer bontot ko kat dlm lokap tu nanti, ko pun dah sure SUKA... aku JIJIK dgn BUDAK ni. aku haramkan tgn aku tersentuh kulit atau baju dia !!!!

Anonymous said...

pokemakkk tulll tau plak malu tutup muka,tunjuk jubor tak malu plak....sial punya budak!

Anonymous said...

LEPAS NI KENALAH STAND BY KY-JELLY...MEMUDAHKAN KEMASUKAN OBJEK TUMPUL OLEH PENGGEMAR2 LOBANG BONTOT...SIAPA AGAKNYA YA...AUW AUW AUW

Anonymous said...

MAK BAPAK DIA NI MESTI GAGAL SEBAGAI IBU BAPAK. GAGAL !!!! MEMALUKAN.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...