PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, September 18, 2012

JAMBU ANWAR BUAT LAWAK BODOH KAT BUKIT BINTANG..!!!



Budak sewel mahasiswa ni meroyan separuh gila agaknya apabila telah disingkirkan daripada pelajar mahasiswa kepada penggangur.

Oleh kerana mendapat tajaan hebat daripada Abang Anwar, maka mahasewel sekor ni membuat persembahan untuk mengaibkan pihak tertentu di depan Sungai Wang Plaza di jalan Bukit Bintang.

Orang ramai yang lalu lalang di lokasi puak mahasewel ni buat drama menjadi hairan kerana ingatkan mereka ni meminta sedekah ataupun sedang jual ubat kuat, tetapi rupanya mahasewel terpilih ni sedang mempersembahkan drama sketsa bodoh untuk memalukan individu yang tidak disukai oleh puak maha sewel ni.

Sungguh memalukan tindakan mereka ni kerana mahasewel ni dikenakan hukuman untuk mendidik timgkahlaku mereka menjadi pelajar ataupun mahasiswa yang berjaya dalam karier dan bidang pembelajaran yang dipilih mereka agar berjaya dengan cemerlang.

Tetapi saksikan sendiri tindakan mahasewel ni, seumpama orang takda otak apabila mengetepikan pelajaran mereka demi politik didokong kuat oleh Abang Anwar yang suka tuutttuutt tu.

Agaknya inilah jambu yang akan mengantikan jambu-jambu lama Abang Anwar..!!!

5 comments:

Anonymous said...

mereka adalah lembu2 kpd anwar aljuburi penzina tegar!

Anonymous said...

kerana nuar.. budak2 mahasewal ni terus jadi sewel

Anonymous said...

Aku nampak tetek!

Anonymous said...

Macam haram jadah sial.

Anonymous said...

ALAHAI BANGANG NYER LEMBU2 YG KENA LIWAT DEK ANWAR NI.... MCM PUKIMAK ... KESIAN, TU LA ORG SURUH BELAJAR KO BUAT TAIK, MENTEDARAH DAN PAKAIAN PUN MAK BAPAK TUNGGUL KORANG YG BAGI NAK TUNJUK PANDAI??? TUNJUK LA PANDAI BELAJAR, BANGSAT, BUKAN TUNJUK PANDAI MEMANTAT....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...