PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 8, 2012

PAK SAMAD AKAN BUAT HAL MALAM MERDEKA DI DATARAN..!!!


Nampaknya inilah kali pertama malam keamanan menyambut merdeka akan dihuru-harakan sekali lagi oleh puak pakatan PR yang akan diketuai orang tua yang tak sedar diri di dataran Merdeka.

Orang tua nyanyuk ni menjemput puak-puak PR untuk berkumpul dan berhimpun lagi dengan pakaian kuning "bersih" untuk mengganggu keamanan rakyat Malaysia menyambut hari kemerdekaan pada malam itu nanti.

Sekali lagi pihak Polis dicabar oleh orang tua nyanyuk yang masih tak sedarkan diri ni. Kita sendiri sudah tahu apakah jawapannya jika orang tua nyanyuk ni tetap akan mengadakan perhimpunan mengganggu orang awam yang tak mahu terlibat dengan politik busung mereka.

Kali ni emtah berapalah pula Pakatan PR memperuntukkan untuk menjayakan perhimpunan yang bakal mengganggu keamanan orang ramai yang ingin menyambut Hari kemerdekaan di Dataran Merdeka.

Sudah pasti rakyat Malaysia yang mempunyai keluarga akan takut untuk membawa anak-anak mereka untuk menyambut hari Kemerdekaan pada 31 Ogos ini. Sudah pasti akan berlaku kacau-bilau seperti biasa apabila Puak pakatan PR ni meroyan dengan baju kuning "Bersih" mereka.

Buktinya pada perhimpunan haram "Bersih" 3.0 dulu bertemakan "Duduk dan Bantah", tetapi mereka semua bukannya duduk dan bantah sebaliknya habis ranap harta-harta awam, melompat sana-sini, menjerit kiri dan kanan, pecahkan kereta pihak berkuasa, bakar motor yang parking di tepi-tepi jalanraya dan banyak lagi hal yang mereka lakukan untuk merosakkan suasana aman di Kotaraya.

Jika dulu diupahnya RM50 seorang dan percuma baju kuning "Bersih", berapa pula kali ni Puak Pakatan PR sediakan Dana untuk menjayakan politik kotor mereka ni. Lebih-lebih lagi kerajaan Selangor Khalid yang suka joli duit rakyat untuk berpolitik.

Ini buktinya, lihat gambar dibawah....


Akhirnya penyokong yang memakan duit rasuah tersebut menjadi mangsa politik Pakatan PR, tanpa mengambil peduli apakah tindakan yang akan dikenakan terhadap peserta "Bersih" tersebut.

Kerajaan Pusat telah memperuntukkan undang-undang untuk mendidik rakyatnya menjadi seorang yang bertanggungjawap, Amanah, bersopan santun, dan berbudi bahasa, sebaliknya Pakatan PR mendidik puak dan penyokongnya agar biadap, kurang ajar, ganas dalam tindakan mereka seumpama kursus untuk mendidik sebagai seorang penjenayah.

Puaknya pula akan terbiasa dengan amalan rasuah puak PR berikan, untuk menjahanamkan bangsanya lebih-lebih lagi bangsa Melayu yang berakal cetek.

3 comments:

Anonymous said...

Kalau jumpa dengan aku MALAM 31 ogos nih aku bersihkan janggut dan misai dia baru tahu....ha...ha...ha dah sedia nak bawa pisau cukur...

Anonymous said...

BIARLAH DIA...MUNGKIN INI SAMBUTAN HARI KEMERDEKAANNYA YANG TERAKHIR DALAM HIDUPNYA.
SASTARAWAN TAHI KUCHING!!!!!!!

Anonymous said...

minta tolong kepada semua rakan bloger agar di adakan kempen untuk menasihatkan Pak Samad ....

" KAMI NASIHATKAN PAK SAMAD AGAR PERGI DAFTAR NAMA SEBAGAI PENGUNDI DULU SEBELUM BERCERAMAH HAL HAL POLITIK"

sebab Pak Samad ni x pernah sekali pun pi daftar & mengundi.....x caya??? pi semak kat SPR

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...