PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, August 11, 2012

KOMPLOT FITNAH NAJIB OLEH KRONI ANWAR DIDEDAH..!!!


Memang diketahui sejak dulu lagi bahawa cerita rekaan membunuh Altantuya adalah fitnah, ia dibuktikan dengan pendedahan pengakuan blogger yang dulu menjadi kuda tunggangan Anwar untuk menghentam kepimpinan Najib.

Manusia ni turut mendedahkan ahli pemimpin PKR terlibat dalam komplot memfitnah PM, kena pula yang berkait tu adalah seorang peguam. Maka surat sumpah menyumpah ni memang dalam keparan mereka saja, kalau peguam ni menipu pun nampak macam betul je la.

Pada masa sama talibarut Anwar ni mengakui Balasubramaniam dibayar untuk membuat akuan bersumpah tersebut dan dakwa dia, perkara itu memang diketahui Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.

Beliau juga mendakwa Anwar telah mengarahkan seorang tauke Cina membayar kepada Balasubramaniam sebanyak RM20,000 sebulan bagi memastikan penyiasat persendirian tersebut terus menyokong pembangkang.

Pendedahan yang amat menarik dari puak anwar yang dah kehilangan arah tuju sekarang ni. Semakin lama semakin terdedah pembohongan rekaan anwar untuk membunuh karier Najib.

Bacalah seterusnya dibawah...

Raja Petra dedah komplot fitnah PM

Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA
mohdasron.mustapha@utusan.com.my


KUALA LUMPUR 10 Ogos - Akuan bersumpah penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam yang menuduh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu didakwa dirancang pihak tertentu termasuk beberapa pemimpin pembangkang.

Perkara itu didedahkan pengendali portal propembangkang, Raja Petra Kamaruddin selepas beliau mendedahkan peraranan seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ahli Parlimen Subang, R. Sivarasa bersama seorang peguam di sebalik akuan bersumpah tersebut bagi memfitnah Najib.

Dalam pendedahan di portal malaysia-today.net itu beliau turut menyebut pembabitan beberapa pemimpin pembangkang dan peguam yang terlibat dalam merancang untuk menghasilkan akuan bersumpah berkenaan termasuk M. Puravalen yang didakwa mempunyai hubungan rapat dengan ahli perniagaan, Datuk Seri Kalimullah Masheerul Hassan.

Raja Petra mengakui semua kenyataan yang dibuat Balasubramaniam pada sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR memang telah dirancang lebih awal agar penyiasat persendirian itu tidak tersalah cakap.

- Baca Seterusnya KLIK DISINI

1 comment:

Anonymous said...

KALIMULLAH PULA ADA HUBUNGAN DENGAN SAPA???????????SEMUA ORANG BOLEH JAWAB....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...