PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, August 10, 2012

MUKA MB KHALID SELANGOR DIPIJAK OLEH PEKERJA UNISEL..!!!



Padanlah muka MB Khalid gagap Selangor sehingga pekerja UNISEL sendiri pun dah benci dengan perangai dan tindakannya yang sering tak ambil peduli masalah rakyat Selangor.

Baru-baru ni pelajar UNISEL mengamuk kerana kos yuran dan sebagainya dinaikkan oleh MB Selangor yang tak sedar diri. KLIK DISINI

Kali ni pekerjanya pula mengamuk dan berang terhadap MB Khalid nyanyuk yang dah kaya raya sekarang. Maklumlah duit kocek dah penuh dengan dana yang diperuntukkan untuk Rakyat Selangor.

Jika dulu cuma senang saja, tetapi sekarang dah kaya raya sebab tu masalah rakyatnya tak di hiraukan. 

Sekarang ni pun dah menyusahkan rakyat Selangor dengan air yang sedang dicatu, tak lama lagi terpaksa la bekalkan kat rakyat Selangor air lombong ke, air parit ke ataupun air longkang sebab air bersih terawat tak mencukupi untuk dibekalkan.

Rakyat Selangor pilih la lagi MB bebal ni, tak lama lagi ada yang keracunan air yang dibekalkan kerana emtah mana datangnya air yang dibekalkan tu.

Dengarkan masalah pekerja UNISEL tersebut KLIK DISINI


1 comment:

Anonymous said...

pelik lah..PR kata memperjuangkan penghapusan PTPTN tapi naikan yuran mahasiswa tu pasal apa..?? cakap tak serupa bikin...

mana pegi mahasewel yg berhimpun sokong pemimpin PKR yg kononnya nak hapuskan PTPTN tu.. tak nak buat demo ke..?? kasi kalong bunga pd pemimpin2 PKR diselangor tu plak..

makin rosak tunggang terbalik dikejekan dek kononnya"pakar" dlm pentadbiran.. kasian dari pekerja hingga lah pelajar2 dah macam merempat dibuatnya..

takebeeer PR, takebeerr PKR, takebeer Pas..pemerintahan yg mantop..hancus melingkop yeop..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...