PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, August 7, 2012

BIADAP BETUL ARTIS PAS SORANG NI..!!!


Dari raut wajah muka artis PAS ni nampak macam beradap sopan orangnya, tetapi rupanya cara dia bercakap macam anak hantu juga rupanya.

8 comments:

Ramlee said...

perkara ini x boleh di pelikkan... memang dah jadi lumrah dalam PAS menghina dan mengaibkan UMNO adalah salah satu kerja diorang nak rampas kerajaan... Senang je Kalau nak sebut pasal Agama Islam... tgklah diri dulu... yang sorang ni dah pernah kena tangkap Khlawat (xpa TG ampunkan dosa) semua tu x salah ke..?

Anonymous said...

pas sekarang tak sama pas yang dahulu... siapa yang masuk pas sekarang gerenti mereka menuju kesesatan yang nyata.

koreapicanto.blogsport.com said...

baru masuk pembangkang 2-3 minggu udah blagak pandai becakap...hebat sangat kot rasenyer..maklum ler da jadik penceramah, nk belakon udah x laku sebab kalo belakon pun rope pak pacak tiang lampu jer...... nk kaitkan fakta dan auta pun x berape reti...gah pada namer jerkk siut nehhh...

Anonymous said...

Aku hairan betul..PAS membawa imej Islam. setiap waktu mrk akan mmpromosikan parti pas sbg paling Islamik. Namun aku perhatikan, akhlak dan sifat org2 yg masuk pas semakin teruk dan biadap. Berbeza dgn mrk yg masuk umno, aku lihat mrk lebih berhemah dan lebih cool. Mengapa demikian?
pasti ada yg tidak kena dengan ajaran PAS! para tok guru dan pemimpin pas harus menyelami penyakit ini demi menjaga nama baik parti pas....

-anak muda yg bingung

Anonymous said...

Agaknya nak populariti balik kot kan dah lama tak main panggungg...so, bila celupar sikit tu..nama naik balik beb....standardlah tapi standard kelas rendahlah..jenis pencacai jer...kot.

bhar zul said...

Mungkin dia tak sedar tapi cara Hairie membuat komen dilaman tweeternya terhadap pemimpin negara ini jelas memperlihatkan kerendahan akhlak dan budi pekerti, jiwa yang bercelaru,serta moral yang parah dan pada saya ianya langsung tidak memberikan sebarang makna atau nilai apa apa.Berkemampuan dan berpengaruh sangat kah dia sehingga mampu mencalarkan BN/UMNO dalam PRU nanti? Kepimpinan PAS pasti sangat gelisah dan risau dengan kelibat dia ini cuma rasanya tak berani cakap terang terangan.

Anonymous said...

Depa ni perasan jadi pilihan tuhan. Tapi pasal depala melayu jadi lemah....pas parti agama sesat

Anonymous said...

Pas semakin rosak selepas berkawan dgn puak2 yg rosak akhlak.... realiti. Saya di dalam Pas sejak 1997 lgi tpi kini keluar Pas lebih dulu dri hassan ali walau pernah jadi ahli seumur hidup. Sedih. Pas kini sgt biadap, x boleh ditegur, x melihat silap sendiri, keterlaluan bergantung dan patuh pda individu yg mereka sendiri angkat sebagai ulamak, sgt jijik melihat org lain, selalu membuat andaian/ramalan/cakap2 belakang/berita angin/akhirnya jdi fitnah apabila menuduh orang, dan juga penuh dgn dendam kesumat. Perhatikan.. apabila ada sahaja berita tentang pemimpin negara.. segala kata sinis, cacian, umpatan nidta dan dusta tersembur dari mulut mereka. Namun apabila melihat pemimpin mereka kelihatan sgt maksum .... jadilah PAS seperti sekarang yg kita lihat. Sedih, sgt sedih.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...