PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 15, 2012

ANWAR IBRAHIM JANGAN JADI PONDAN..!!!



Dulu Pakatan Anwar tercari-cari perempuan yang disabitkan Ummi adik Azmin buah hati Anwar kerana terlibat menyalah gunakan wang rakyat sebanyak 3 billion untuk kepentingannya sendiri.

Perkara ni berlaku sewaktu Anwar menjadi TPM satu ketika dulu, jika UMNO dituduh Anwar kuat rasuah, apa kurangnya Anwar kerana menggelapkan duit 3 billion untuk kepentingan dirinya sendiri.

Mana lebih hebat..?? Rasuah ataupun gelapkan duit rakyat untuk kepentingan diri Anwar sendiri..??

Sudah tentu lagi hebat mencuri duit rakyat sebanyak 3 biliion untuk makan sorang-sorang..!!!

Itu sebab Anwar tak berani nak tampil buat pengakuan untuk membersihkan nama perempuan yang didedahkan Ummi ada hubungkait dengan rahsia Anwar ketika gelapkan duit rakyat sebanyak 3 billion tu.

Takut kena bersumpah..!!! Kena pula nak dekat pilihanraya, takut termakan sumpah..!!!

PULAU PINANG 14 Julai - Wanita yang dikaitkan dengan isu RM3 bilion, Zaliah Zakaria meminta Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat kenyataan berhubung perkara itu bagi membersihkan namanya.

Katanya, kenyataan itu penting kerana selain dapat menjelaskan perkara sebenar kepada masyarakat, ia juga dapat mengelak pandangan serong orang ramai terhadapnya dan keluarga. 


"Saya mahu Anwar memberi kenyataan benar dan jangan berdiam diri seperti seorang 'pondan'. 


"Saya kini hidup dalam keadaan tertekan kerana dikaitkan dengan isu itu kerana sering dipandang serong masyarakat selepas gambar dan nama saya disiarkan akhbar tempatan baru-baru ini," katanya ketika ditemui Mingguan Malaysia di sebuah hotel di Persiaran Gurney di sini.


Anwar takut lobang pecah lagi besar kot...hehehe...

1 comment:

Anonymous said...

ANWAR BERANI BILA ORANG KELILING DIA RAMAI, ITU PASAL DIA BUAT PERHIMPUNAN, BERARAK KAT JALANRAYA. TAPI KALAU BAB MACAM NI DIA TAKUT SEBAB MAHKAMAH ADA.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...