PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, September 18, 2011

DAHSYATNYA KERETA NIK AZIZ DAN AZIZAN..!!?



Wah hebatnya laungan negara berkebajikan Nik Aziz, setakat cakap saja dan memang dah tak sedar diri, dah nyanyuk orang tua ni bila berkata-kata tetapi cuba lihat kereta Nik Aziz diatas. Beginikah yang dikatakan negara berkebajikan PAS haram jadah. Cakap lain buat lain..!!!




Tengok pula kereta MB Azizan yang diperap dan disimpan takut jadi agenda kononnya, tetapi ada hati pula lebai-lebai ni nak merasai kereta mewah. Pakai duit peruntukkan kerajaan negeri dan rakyat gamaknya..!!!



Tetapi cuba kita perhatikan pula kereta Perdana Menteri Malaysia sekarang, dah lama mendahului negara berkebajikan yang lebih mementingkan rakyatnya. Tidak tamak untuk memakai kereta mewah luar negara, sebaliknya berbangga dengan kereta keluarannya sendiri.

Barulah dikatakan PM yang perihatin terhadap rakyat Malaysia dan bukan sekadar omong kosong tetapi telah dibuktikan dengan kegunaan kereta buatan Malaysia, berbanding sikap tamak dan angkuh pemimpin pakatan haram PAS yang tak mementingkan kesusahan rakyat.

Cakap tak serupa bikin pemimpin haram jadah PR ni...!!!

19 comments:

Anonymous said...

i am not surprised. These two dudes are munafik big time. the next munafiq and liar is this YB Mat Syabu Al Bau Briti. selamat hari raya

Anonymous said...

PAS memang hamPAS.
PAS actually ...N A T O......
No Action Talk Only.
Pembohong, munafik.

Anonymous said...

jangan lupa khawarij. nabi kata kalu dia masih ada dia akan perang org yg macam ni. hina allah, hina nabi.

Tukang Komen said...

Kalau nak gi umrah pun pakai duit kontraktor nak cakap apa lagi. Kebajikan diri didahulukan imej parti diutamakan.

Anonymous said...

MB kedah punya lebih canggih, kalau dulu kata orang sekarang dah kena batang hidung sendiri. Kata dulang paku serpih, kata orang dia yang lebih.

Sekarang ini Perdana Menteri pun sepatutnya dah boleh gunakan Merc kerana mereka lebih kuat bekerja dari pak-pak lebai ini. Baru pengang 3 tahun sepatutnya pakai Myvi saja baru betui. Mungkin beli dengan wang peninggalan kerajaan dulu la tu.

Pemandu kereta tersebut yang lebih enjoy boleh bawa kereta yang hebat.

Perangai pemandu kereta VIP

Aku pernah lihat sendiri setelah menghantar pegawai ke suatu majlis, pemandu akan beredar dan parking kereta disuatu tempat. ada sebahagian pemandu akan tidur dalam kereta dengan enjin dan ekon kereta dihidupkan. Mereka telah menyalahgunakan kemudahan kerajaan dan wang rakyat.

warga sebelum merdeka

Anonymous said...

LEBAI-LEBAI PALSU NI NAK MERASA GAMAKNYA......KALAU BENDA YANG MENGUNTUNGKAN MEREKA SEMUANYA HALAL DAN BAIK....KALAU BENDA YANG MERUGIKAN SEMUA NYA HARAM...DULU AKU PERNAH INGAT ADA ORANG TANYA MANUSIA YANG PALING ALIM DI DUNIA @ NIK AZIZ MENGAPA NIK AZIZ GUNA KERETA MERCEDES DAN TAK PAKAI KERETA MALAYSIA.....DIA JAWAB KALAU DIA PAKAI KERETA MURAH PUAK-PUAK BAWAHAN TERMASUK YB DAN EXCO PAS NAK PAKAI KERETA JENIS APA PULAK....!!!!!ITULAH JAWABAN YANG DIBERIKAN OLEH SITUA KUTUK DARI KELATE NI...SEMUA BENDA YANG SEDAP DAN NIKMAT AKAN HALAL KALAU DIA DAPAT..CELAKA..CELAKA...CELAKA..

Anonymous said...

bangsat la mengampu pm hamjadah tu.....keta rasmi pm mmg la keta perdana tu bodoh...keta sendiri mesti mahal dr perdana tu... tu blom tentu sahih keta mb nik aziz ngan mb azizan

Anonymous said...

Mana ko tau kreta pm mahal, ada bukti ke? ada ko pi tengok. menyemak je puak pas ni. Cuba ko gi rmah nik najis kat pulau melaka. kereta jenis apa yg ada kt porch dia.

Anonymous said...

btol tu.. psl kereta pun kecoh.. cuba letak gmbr rumah tok guru.. bandingkan dgn rumah pm.. byk lg benda lain kalau btol2 nk bandingkan.. duit, harta dll..

Anonymous said...

jgn dok balah la.....kalu doh jadi orang politik tu sikit banyak tu kena pandai2 la belit2 ...mcm la kita tak pernah jumpa ko kenal puak2 lagu ni.....dulu berlainan parti saling kata mengata....tgk skrg dok sekali doh , hok dulu kata haram la kafir la...skrg jadi halal pulak sampai jilat ludah sendiri......MACAM NI LAA KITA SABAR DAN SABAR ,TAK LAMA DOH KEBENARAN AKAN DATANG JUA...TAK CAYA TUNGGU LA

Anonymous said...

wahai saudaraku sekelian ... janganlah kita dok mengata , mengumpat sesama sendiri .. biar la diorang nak pakai keta apa pun .. allah lebih mengetahui .. di akhirat akan jadi penentu perbuatan kita di dunia ini .. entah bila ajal akan menjemput kita semua .. banyakkan lah berzikir kpd allah yang maha agung ..

Silver said...

tu keta kerajaan kot..


Jom terjah sini:
1)Pelik!! Nasi Berlaukkan Kondom di China
2)Kesian…Gadis Muda Berwajah Tua
3) Terbaru!! Cara Kembalikan Facebook Chat Yang Lama

Anonymous said...

setakat kereta buat ape nak bising2.kerana kereta je dah mula nak hina menghina.apa lah sangat hotak korang ni. memalukan....korang tu pun same jugak...huh..huh..pedas.

hilangkan semangat menjatuhkan sesama umat...melayu tak maju sebab orang yang suka menjatuhkan sesama sendiri. melayu katakan. suka jadi hamba.

Anonymous said...

setakat kereta buat ape nak bising2.kerana kereta je dah mula nak hina menghina.apa lah sangat hotak korang ni. memalukan....korang tu pun same jugak...huh..huh..pedas.

hilangkan semangat menjatuhkan sesama umat...melayu tak maju sebab orang yang suka menjatuhkan sesama sendiri. melayu katakan. suka jadi hamba.

Unknown said...

Masa menghadiri konvo anak saudara di UKM pertengahan tahun lepas, Jokiden duduk berhampiran dengan MB Kedah ni.

Bila keluar Jokiden sempat mengambil gambar kereta KCX8 yang parking di tempat VVIP. So kereta tu sebenarnya tak pernah disimpan pun. Kira-kira sebulan sebelum tu mmg dah jadi isu sikit pasal kereta MB Kedah, so masa Jokiden jumpa di UKM tu tak ada tertulis "Menteri Besar Kedah" seperti yg pernah keluar dalam blog. Tak pe aiman tak kisah... dia boleh guna kereta tu.

Unknown said...

Nak tambah sikit lagi. Anon 2.25pm, para dua kata melayu suka menjatuhkan Melayu. Ini yg Nuar sedang lakukan, 3 hari lepas dalam Parliamen, berasap dia mengutuk Syed Mokhtar, pasal Syed Mokhtar tu kaya dan suka menderma. Agaknya Robert Kuak suruh kot.

Anonymous said...

bodohhh bia la dorg na pkai kete ap punn .duet dorg gak ,ta sntuh duet krajaan punn bodohhhh .

Anonymous said...

nampak sangat penipuan terbesaq apabila PM kita hanya pakai perdana? ape kau igt die ni syed bukhari? janganlah nak mengampu sampai sanggup menipu. aku bebas daripada kedua dua parti. dan ak telah check semua jenis blog daripada blog pro kerajaan sampai ke blog anti kerajaan. sememangnya blog2 pro kerajaan hanya kaki ampu yang mengalahkan dewa. hampir semua info yang diberi nampak sangat penipuan yang amat jelas dan nyata. hanya setakat letak nombor plat perdana menteri malaysia boleh jadi bukti itu adalah satu2nya kereta yang PM kita ada itu adalah penipuan yang paling bodoh pernah dilihat. aku ada satu cadangan, boleh tak lepas ni tolonglah menipu dengan post benda2 yang lebih memberangsangkan. ini tidak menipu dengan gambar yang senang sangat diedit oleh photoshop. usahlah menyebarkan fitnah wahai blogger. dosa itu kita tidak nampak didunia. kejarlah akhirat bukan kejra duniawi. please sebagai saudara sesama Islam aku nasihatkan tolonglah jangan berbuat begini. tak kemana pun nikmat dunia. kubur still sama dalam sama luas wahai saudara. =)

Anonymous said...

tgk la..kata dkat org berlebai haramjadah suma cukup...anda x boleh letak lebai ats kpala cmna pulak?.sedarkah syaitan memberatkan tgn anda dan hti anda?.fkirkan...blog penyebar fitnah..tahniah krna anda telah berjaya membuat umat islam mengutuk ulama hnya krana sbuah kereta.jika kamu dpt duit dgn cra ini. sya berdoa agar ht anak2 anda tidak hitam dgn mknn yg disuap oleh kamu...sbnarnya camry ni milik krajaan kedah..jika UMNO menang nnt diorg akan pkai yg ni juga..yg perdana PM tu tolong lah...mmg yg krajaan pusat pnya...slalu rosak2...yg abg jib pnya kreta BMW 7 siries yg bru kluar bru ni..korg x igt kah?..klu rsa kata2 sya ini dpt insafkan tuan2..sya bersyukur Allah buka hti tuan2..klu tidak, Wallah hu Aqlam...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...