PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 29, 2012

PAS DAH TAK KENAL DOSA DAN PAHALA..!!!


Fuh...gila babi betul PAS la ni...!!! Buat Banner pun mesej sampai masuk syurga.

Politik dan kuasa punya hal, syurga dan nekara pun terkait sama. Apa punya gila puak PAS ni..!!

Macam tak percaya bila lihat apa yang ditulis oleh puak PAS ni, sanggup campur adukan agama dan politik maki hamun diceramah mereka.

Siap ada dosa pahala dalam politik. negara Malaysia ni dah jadi negara Islam. apa lagi yang diperjuangkan puak PAS ni..?? Cuma harta dan kuasa itu saja...!!!

9 comments:

Anonymous said...

kat tiang mana gantung tu..ada permit ke..bertuah nya puak2 kafir dapat juga akhirnya masuk 'syurga' pas...

Anonymous said...

puak2 pas nie sebenarnya jahil dlm ilmu Islam...tu sbb diperbodohkan pemimpin mereka yg bertopengkan sarban & jubah demi kuasa....

Fahizan Ibrahim said...

kata-kata akan makan diri.

Jom bisnes !!

QalamQabut said...

Hanya pengikut taksub PAS saja…
1. Yang boleh menerima bahawa PAS itu Islam dan Islam itu PAS.
2. Yang boleh percaya dengan mengundi PAS saja sudah cukup untuk masuk ke syurga.
3. Yang sanggup membunuh sesama Islam demi berjihad ke jalan Allah.
4. Yang tergamak mengkafirkan saudara Islam yang lain, memboikot kenduri dan jenazah mereka, menceraikan pasangan yang tidak separti dengan mereka, mendirikan solat berasing-asingan.
5. Yang boleh percaya setiap patah perkataan yang diucapkan oleh pemimpin mereka adalah betul dan benar walaupun bercanggah dengan ajaran Islam.
6. Yang boleh percaya tiada sedikit pun cacat cela pada pemimpin mereka, malah boleh mengampunkan dosa dan kesalahan yang dilakukan oleh pengikut.
7. Yang boleh terima caci cerca dan maki hamun alim ulama mereka terhadap manusia lain dengan bangga dan disambut pula dengan takbir.
8. Yang boleh menerima kelemahan pemimpin mereka tetapi tidak boleh menerima kehebatan orang lain.
9. Yang berani mencerca kelemahan orang lain tetapi tidak berani menegur kesilapan pemimpin mereka sendiri.
10. Yang tidak boleh berfikir bahawa orang lain boleh berbuat baik, membawa syafaat dan memberi manfaat, jika diterima pun tidak perlu berterima kasih, disyukuri dan dikenang jasa.
11. Yang boleh mendengar, membaca dan melihat tetapi tidak boleh berfikir dengan rasional dan hati yang terbuka.

Aku percaya ada banyak lagi. Harap kawan2 boleh masukkan agar kita boleh buat koleksi berbagai jenis ciri2 kehidupan ini untuk panduan hidup

Anonymous said...

Khalwat, liwat, zina ... belum lagi rasuah, menyeleweng, fitnah ... nauzubillah min zalik.

Patutlah rakyat kata PAS dah jadi parti politik munafik. Segalanya halal bagi mereka ... demi politik.

QalamQabut said...

Kenapa semakin ramai yang terpanggil untuk membuat pendedahan tindak tanduk pemimpin atau ulamak2 PAS?

Ini jawabnya…

“harus mengkhabarkan kejahatan seorang supaya orang lain tidak terpengaruh dengannya. Seperti engkau melihat seorang yang sering berulang alik menemui orang yang tidak baik dari segi iktiqadnya atau orang yang tidak baik dari segi pegangan agamanya. Maka harus engkau memberi tahu supaya jangan ia mengaji atau bersahabat dengan dia kerana bersahabat dengan dia akan membawa kepada kebinasaan kepada agamanya.
Demikian juga jika kita melihat seorang yang mengaji kepada ulamak jahat maka harus kita beri tahu supaya menjauhkan diri daripada berguru dengan dia.”

Petikan itu diambil dari rencana yang bertajuk ‘Mengumpat Yang Diharuskan’ tulisan Ust. Idris Haji Ahmad bertarikh 10/5/12 dan disiarkan pada 12/5/12. Beliau ialah Pengarah Jabatan Tarbiyah dan Perkaderan, Parti Islam Se-Malaysia (PAS).

Rencana lengkap boleh didapati di sini (jika belum dipadamkan lagi):
http://idrisahmad.wordpress.com/2012/05/12/mengumpat-yang-diharuskan/

Anonymous said...

Dah lama PAS telan ludah sendiri. Allah s.w.t bagi tunai. Haram sekali untuk UMNO tapi PAS beribu-ribu kali haram. Hadi Awang akan tanggung dosa-dosa pengikutnya yang memperjuangkan negara Islam.

Anonymous said...

PAS adalah parti politik,sebab itu hukum yang dikeluarkan sering berubah-ubah mengikut persekitaranya,

harap kita dapat bezakan antara parti politik dengan agama,

Anonymous said...

undi pas,dap pr masuk syuga

undi umno BN masuk neraka

yang tak mengundi hak masuk mana?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...