PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 27, 2012

PAS DAH MULA LUPAKAN HAL NI..!!!



Oleh kerana PAS termimpi-mimpikan ke PutraJaya walaupun pernah dimaki hamun kroni mereka pembukaan PutraJaya adalah satu pembaziran, mereka terlupa akan janji-janji manis yang dibuat mereka masih tak ditunaikan lagi.

Janji hanya sekadar janji, jangan cakap PAS tak punyai duit, kerana Kerajaan Pusat BN tetap menyalurkan wang peruntukkan kepada kerajaan PAS sehingga nilainya mencecah jutaan ringgit Malaysia. Persoalannya dimanakah perginya hilang duit tersebut..???

Satu sajalah yang paling ketara dan nampak sangat sehingga lebih 20 tahun pun masih tak selesai lagi adalah sumber air yang dibekalkan kerajaan PAS kepada rakyatnya. Tak disuling dan tak dirawat sebaiknya dan dah macam teh tarik warna air yang keluar dari paip setiap rumah rakyat Kalantan.

Beratus juta dah kerajaan Pusat BN salurkan kepada kerajaan Nik Aziz untuk memperbaiki kelemahan mereka menyediakan air yang jernih dan bersih untuk setiap rakyat Kelantan, tetapi yang hairan masalah tersebut masih tak diselesaikan lagi sehingga kini.

Dimanakah hilangnya duit yang telah disalurkan..?? Ada hati nak mintak royalti minyak untuk Kelantan..??

Tak pasal-pasal dah dapat duit royalti tersebut nanti, apa pun tak dibuat demi kebaikan rakyat Kelantan..!!!

Duit tu pula hilang ghaib emtah kemana arahnya, bukan rasuah tapi ghaibkan duit tu tak salah kata Nik Aziz...!!!

1 comment:

QalamQabut said...

Pantang tok nenek aku tengok orang selit iklan komerSIAL seperti Global Products & Services Review ni.

Tak jadi dah aku nak komen pasal topik.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...