PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, June 9, 2012

INILAH BUKTINYA JOHOR AKAN JATUH KETANGAN PAKATAN PR..!!!



Percaya mahupun tidak, ini bukanlah gambar yang telah diedit seperti blogger juak Pakatan Porno Rakyat ye. Gambar ni masih fresh dan masih panas lagi...!!!

Ketua PKR Johor cuba memikat ratusan ribu orang yang hadir diceramahnya, tetapi malangnya kaum Cina pun tak nak dengar pembohongan yang akan dibuat oleh pemimpin Pakatan Porno Anwar..!!!

Tetapi jikalau BR1M round kedua dilakukan disini, tak dapat nak bayangkanlah..!!! Memang tak cukup ruang dibuatnya, kena pulak disatukan dengan pemberian NoteBook Laptop kepada anak-anak rakyat Johor yang sememangnya patut menerimanya.

Bertambah parahlah Pakatan Porno Rakyat Anwar, setiap pemimpinnya ada kes seks sendiri termasuk khalwat, zina, curi-curi main bini orang, pemimpin yang minat sangat main bontot dan banyak lagi..!!!

Dah dibongkarkan kesemuanya, tetapi juak penyokong Pakatan porno Anwar saja buat tak nampak dan hanya tutup mata saja. Kenapalah bodoh sangat memilih pemimpin..???

Pemimpin Pakatan Porno Anwar seumpama ketam mengajar puak dan kaumnya berjalan terus mengereng, senget jer otak pemikiran mereka..!!! Itu sebab bab kuning-kuning ni mereka suka sangat..!!!

12 comments:

Anonymous said...

setuju dengan penulis. nuar woii bawak2 la berhenti dari terus berpolitik cara hina. tak malu ke sekarang ni ko dah tak laku. kalau 1998 aku memang sure kalo ko yg berbohong kat pentas tu memang penuh dewan tu silap boleh roboh dek kerna ramainya orang berebut2, berpusu2 nak dengar. tapi kalau sekarang tengok sendiri la. kalau aku mampus aku tak naik pentas. buek malu yo!

NasakTion said...

Dio tak malu sobab kemaluan eh dah terdodah sano sini..Penjahanam Negaro..

Anonymous said...

Artikel ini penuh... bohongan
Memang ramai yg hadir hingga melimpah ruang..tapi tak nampak sebab yg hadir tu setan setan sekekuarga... pelbagai jenis Jin.. Polong... melainkan Hantu sebab hantu sibuk membantu di Kelantan.

Satu lagi sifat tak amanah penulis Artikel ini...yg cuba nak kurangkan tahap kepakaran bermaksiat Pemimpin Pembangkang.. ia itu.. menjilat bini Orang.. Bermain dalam Keretapi (berkurus di Russian Circus.) Mentedagrah Duit Anak Yatim Memali..Dan mendapat tauliah dari Pope untuk memaafkan dosa dan mengeluarkan Sijil Ke Shurga...

Tahniah Guru Guru Agama Johor yg mendidik anak negeri dgn baik dan bersih dari khurafat politik.....

Salam bahagia untuk penulis artikel ... jangam marah..hanya suam suam gurauan..

Hperancis

Anonymous said...

hidup Anwar........mampos najib

Anonymous said...

Bukan penting pun masaalah menawan Johor. Dari segi idea bagus.

Yang penting bila ada idea maka wang di salurkan. Itu yang nak tu.

Wang ini akan mengalirkan dalam poket .

Apa yang kita nampak tu bukti yang majlis telah diadakan.

Oleh sebab tidak mendapat sambutan perlu di perkuatkan lagi kempen. Salur lagi duit dengan lebih banyak. Masyuk lagi dalam poket.

Duit Yahudi. Rompak saja lah. Pegasas rasuah besar besaran yang kini di panggil Bapak Rasuah Malaysia iaitu Anuwar ada sebagai punaisihat.

Sama samalah mengerjakan duit Yahudi dan US. Kesian orang US bayar cukai sebahagiannya nak memberi anjing politik makan.

Itu lah sudahnya.

Anonymous said...

Huk alo, kerana ramai sangat orang yang datang memeriahkan majlis, kene seret kerusi sampai ke pintu dewan tu. Tak nampak lagi ke??? Hehe...

Anonymous said...

Wahai pencacai jubor anu war anon 10:22, adakah ini sahaja hujah bernas yg mampu kau tulis setan......... back la skit parti p gay r ko tu...... tak membantu langsung.... memalukan keturunan

Anonymous said...

Tuju pada anon: 10:22

Asal U suka... Anwar hidup supaya senang U tenggek.. ok lah tu .. Kami amat paham kaum U ni... tapi apa kata guna minyak sapi pulok diletakan biji lada.........baru rasa kesat dan panas... maklumlah U pun dah session.... ape macam barangan tu bolih beli kat Kedai 1M.
Salepas..ramuan siap minta pakar jilat rasa dulu..salepas tu Nik Ajis tawarkan... barulah Halal ...

Hal politik pulak sabelum ketengahkan falasah songsang U...tolong pakat ramai ramai dgn kaum U ...bayar balik duit Anak Yatim Memali yg boss boss U songlap..barulah layak berpidato atau memberi komen...

Namun kalau tak malu juga..tak kisah...janji bayar duit Anak Yatim Mamali...dulu...


Hperancis

Anonymous said...

hidup Anwar........mampos najib

June 9, 2012 10:22 AM

anon kat atas nampak sangat dungu dan bebal. kengkawan rapat nuar dah tak sanggup lagi nak bersama dengan dia yang kebanyakan founder Adil/Keadilan ko pulak membela ye. hidup nuar konon. boleh jalanlah. klau dari segi ilmu aku yang jahil ni sape yang nampak macam nak mampus nuar atau najib walau kita semua tau ajal tu bukan kira semua tu. kalau dah sampai masa yang sihat segar bugar pun boleh pergi termasuk ko. nuar tu dah rupa mayat hidup. seri wajah pun dah tak ada. laeh je aku tengok. beza dengan DS Najib steady je. sentiasa istiqomah dalam bekerja. bukan macam nuar asyik istiqomah "buat kerja" je.aku tau ko faham maksud aku. kalau bodoh pun simpan2 la sikit degree kebangan ko tu. buat malu kaum je.

Anonymous said...

Weiii.. Aku rasa penganjur majlis nie sajer tak jemput org datang sbb diaorg pun nak songlap duit program. Takkan Anuar dan Azmin jer kaya.. Diaorg pun nak kaya gak..

Anonymous said...

Jom kita ramai-ramai tolak pemimpin-pemimpin pembangkang yang tergolong dalam ciri-ciri seperti berikut:
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

Anonymous said...

Anon June 9, 2012 10:22 AM dan seangkatan dengannya "MERELAKAN ADIK KAKAK, ABANG DAN ANAK-ANAKNYA DISONDOL DEPAN DAN BELAKANG. DAN SILAP HARI BULAN BINI DIA PUN BOLEH DIKONGSI-KONGSI"

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...