PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 6, 2012

ANWAR MENGAMOK MEROYAN LAGI SEMALAM...!!!



PRU ke 13 belum lagi bermula walaupun bahangnya telah dirasai sekarang, untuk mendalamkan lagi dendam kesumat Anwar si Ketua Porno Malaysia ingin menjadikan dirinya sebagai Presiden pertama di Malaysia.

Belum dapat PR memerintah harga minyak ni turun ikut harga pasaran dunia dan bukanlah dengan kehendak Anwar ketua Porno. Kerana anwar bukanlah saudagar minyak sebaliknya hanya pandai jual minyak auta je.

Jika diikut Anwar ketua Porno Malaysia, harga petrol akan diturunkan sebaliknya menarik pula subsidi Gas Petronas pula yang menjadi keperluan utama setiap masyarakat di Malaysia ni walaupun nak masak air ataupun maggi  bagi yang berpendapatan rendah.


KUALA LUMPUR: Berkuat kuasa jam 12 tengah malam tadi harga petrol RON97 turun 10 sen, menjadikan harga bahan bakar itu RM2.80 seliter.
Pengerusi Persatuan Pengusaha Stesen Minyak (PDAM), Datuk Hashim Othman berkata, penurunan harga itu selaras dengan harga pasaran semasa dunia.
“Eloklah harganya turun, ia boleh mengurangkan beban pengguna petrol RON97, walaupun hanya 10 sen, sekurang-kurangnya ia ada penurunan,” katanya malam tadi.
Sejak awal tahun ini, petrol RON97 telah mengalami empat kenaikan sehingga mencecah harga semasa RM2.90 seliter. Bagaimanapun, harga petrol RON95 kekal pada RM1.90 seliter. - Bernama

5 comments:

Anonymous said...

Senyap je geng PR? Tak nak bantah ke?? Bantah laaaa... Boring la kalau korang tak membantah ni... haha

Anonymous said...

Kita semua undi pakatan pru 12 sebab kita benci dgn Pak Lah dan isu yg di mainkan tentang paklah dan kj, itu aja, Pak Lah akhirnya di liwat setelah dia mendgr desakan pakatan untuk bebaskan nnu warrr al juburi, dan tibai oolis dgn isu ganas dan itu ini , bila moral polis jatuh mnjunam, jenayah bermaharaa lela , pakatan U urn liwat paklah kata paklah tak perihati tentang keselamatan awam, org ramai rasa takut dan itu ini, last paklah D paksa turun, Kali PRU 13 sori la kami nak sokong pakatan termasuk PAS dan DAP , pKR lagi lah menghancur luruhkan hati warga PDRM dan keluarag seluruhnya kecuali Polis yg kecewa yg joint Pas dan PKR, Pakatan TAU meka akan kalah sebab itu apa SPR buat d pertikai, itu aja...King lonang taik bukankah pakar spin,,,,,doa kami allah akaa tunjuk an membalas niat jahat meka, dgn kalah teru alam PRU 13 ini, insyaallah

Anonymous said...

tuan empunya blog,
mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan.

terima kasih.
che chu bidin.

Anonymous said...

Betul tu Anon 11:58 tak meriahlah PR tak berdemo kerana Ron97 turun. Bahlul-bahlul PR lebih BAHLUL DARI BAHLUL.

Anonymous said...

Puak PR komen macam taik..
Baik dia org baca sudah..
kalau rasa tak puas hati..naik bangunan tinggi terjun..

Nak trill lagi...buat bungee jump..guna tali rafia..hahaha

Semalam kat Kg Aku PAS buat KONSERT...panggil Bob Lokman & Mel Wings..tak tahu ler berapa ratus ribu yg hadir..dgr kata sampai panjat pokok nak tgk konsert tersebut...jalan jemmmm..rasanya 10km..masuk free....tak payah bayar tiket...

Kalau kena bayar pun..duit tu untuk jihad..PAS sekarang dah pandai buat KONSERT la...dulu2 ceramah..sekarang bila artis masuk PAS dah ada extra medium untuk ceramah sambil berhibur...kahkahkah....

Sesat barat jugok puok nih...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...