PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, May 6, 2012

PONDAN NI MEREPEK KAT TWEETER LAGI SEKALI...!!!


Silembut ni merapu lagi kat tweeter marah apabila "Mak Tom" ceritakan hal sebenar pada orang ramai.

Pondan ni ketakutan hal yang sebenar di ketahui ramai agaknya, kalau tak kenapa maki-hamun marahkan orang lain pula. Salah ke rakyat mengetahui hal sebenarnya..??

Bukan nak aibkan si Azmin, tetapi hanya nak menyatakan hal yang sebenar.

Silembut ni bingai ke, kalau nak kira aibkan orang maka rakyat tak dapatlah gambaran sebenar siapa yang suka menipu.

Si lembut ni dah balik Mekah pun boleh menyumpah seranah sebegini...


Setahu KBC lah, orang yang sumpah seranah ni hanyalah orang-orang PR yang kurang adap dan sopan santun, kesemuanya biadap..!!!



Tak senonoh betul lah si lembut ni, harap balik dari Mekah je tetapi percakapan masih kurang sopan dan biadap...!!!

5 comments:

Anonymous said...

Marahkan adik dan media, tapi sindirkan maknya, semata-mata nak pertahan si Azmin. Binggai punya mulut celupar nih.

Anonymous said...

die nie seperti peribahasa marahkan anak sindir menantu kot....klu tak silap laa...

tak sanggup marah adik dan emak sendiri...salahkan orang ramai yg mendengar dan pemberita dgn sumpah seranah la pulak!!!

usin said...

perasan tak dlm twetter makhluk ni rajin & acap kali tulis "bangkai". aku bukan risau sgt pasal dia ni, cuma kalau ada sapa2 yg berhutang dgn makhluk ni sila cepat bayar. takut dia dh dekat nk jadi "bangkai".

Anonymous said...

SIA2 PERGI UMRAH..XDER KESAN LANGSUNG..

Anonymous said...

Hari tu kan dia dah taubat nasuha. Siap menangis masuk dalam tv tak nak guna tweeter dah. memang mulut longkang la dia ni.Perangai macam bangkai. Aku dah agak dah,hari tu saja nak cari publisiti.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...