PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 5, 2012

MALAYSIA BAKAL HANCUR KERANA ANWAR..!!!


Jika kita lihat dizaman dahulu, perkara sebegini tidak pernah berlaku tetapi sekarang keadaan Malaysia telah diubah oleh Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.

Telah lama kita pertahankan keamanan yang dicipta selama ini, tetapi itu semua hanya akan jadi impian sekelian rakyat kita jikalau Pakatan Rakyat dapat memerintah satu hari kelak.

Jika dizaman dahulu rakyat sememangnya mahu pihak Polis menjaga keamanan negara kita, tetapi sekarang Anwar mengajar rakyat Malaysia bertindak biadap terhadap pihak polis.

Benarkah semua rakyat Malaysia tidak mahukan Polis Malaysia menjalankan kewajipan mereka menguatkuasakan undang-undang yang telah tertera untuk menjaga keselamatan kita semua..?? 

Anwar lah manusia durjana seumpama dajal yang telah muncul dinegara kita untuk kucar-kacirkan keselamatan negara. Kesemuanya telah jadi kelam-kabut dibuat Anwar, dan hampir berjaya dalam misinya untuk menghancurkan Malaysia. Betulkah Anwar nak memperjuangkan hak rakyat..??

Ataupun sekadar nak membalas dendam kerana dibuang dari Kerajaan dulu..??

Ada orang boleh dibeli oleh Ketua Pembangkang ni, tetapi ingat Anwar, bukan semua orang boleh kau beli..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Sdra KLBOXZ

Pada 140412
NAJIB IStihar POLITICAL FREEDOM GUARANTEED.


A.GUARANTEE POLITICAL FREEDOM bermaana Najib inclusive semua makhluk di Malaysia.
B.GUARANTEE POLITICAL FREEDOM bermaana tiada undang undang yang dapat menghalang pergerakan yang merosakkan struktur negara sedia ada.(deconstructing Malaysia)
C.GUARANTEE POLITICAL FREEDOM bermaana Najib sokong semua jenis civil disobedience.
D.GUARANTEE POLITICAL FREEDOM beri bebanan yang tak mampu di pikul olih PDRM.

Golongan yang di wakili 2 orang YB YB itu amat bebas untuk menjadi role model kapada AHLI PR.(majlis Pertabalan SPB YDPA)

Tiada sesiapa2 pun tak mampu pertikaikan mulut dan perangai mereka, saperti yang di pamerkan di sessi Parlimen baru baru ini.

Satu hari mimpi ngeri akan jadi reality memalui proses deconstruction bermulai dengan kekalalahan BN di PRU13.
Sudah terlaluan dalam tidakkesopanan dan juga semua perkara yang melibatkan civil disobedience saperti Anti Lynas merata semananjung ,325, April 16 ,Bersih 2 dan Bersih 3, tanglung kong ming mercun besar2an,gerakan GLBT,gerakan murtad seluruhannya Solidarity M,Mansuh PTPTN,cabaran dari gereja, cabaran dari Bar Council,cabaran dari 6.4 juta orang cina sebab Najib sudah GUARANTEE POLITICAL FREEDOM yang di naungkan liberal kelainan transfomasi inklusive blue ocean strategi walk with me walkabout BAPAK VERNAKULAR Gen Y futsal gajets Mr KOOL worldview high income glokal global MUFC MAS AA rock and roll playsafe mansuh AUKU mansuh ISA RRA,suami FLOM 1M,Presiden parti 3,300,000 di mana tengku Adnan menyatakan 400,000 ahli UMNO tidak daftar sebagai pengundi.

Pada saya ,Najib sudah mencetus sesuana anarki dan setiap perubahan dasar yang di lancar olih Dasardasar memarakkan proses deconstruction dan anarki.

Mungkin Najib akan menang di Pekan hanya untuk di lantik Ketua Pembangkang Parlimen selepas PRU 13 ? "

Mereka yang mengambil bahagian himpunan BERSIH 3.0 hanya menghidup jaminan Najib , Guarantee Political FreeDom".

Maka saya tanya Najib -- Anda yang buka pintu bagi jalan kapada BERSIH 3. dan lain lain, ada kah lojik mereka itu,yann 25,000 orang mampu MENGGULINGKAN KERAJAAN yang terdiri olih semua institusi sedia ada ,tengok sendiri pun tau lah.
Tak kan 3.30 juta orang di gugat olih 25,000 riff raff

Maka saya tanya Najib--berbaloi kah GUARANTEE POLITICAL FREEDOM jika hanya nak tagih pujian dari barat ?

Apa sangat ada pada 25,000 (kalau sahih angka itu) peserta ?

dapat lesen besar 1M.
arjuna waspada
changkat lobak

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...