PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 12, 2012

KABINET BAYANGAN PAKATAN PR MENUJU PUTRAJAYA..!!!


Ingin dirungkaikan disini kabinet Bayangan yang telah diterapkan jika Pakatan PR dapat menguasai dan memenangi PRU akan datang. Jangan pula terperanjat dengan pemimpin-pemimpin utama mereka apabila dapat gulingkan kerajaan sedia ada.

Sudah pasti akan diwujudkan pangkat-pangkat yang baru di dalam senarai Pakatan mereka, untuk terus membolot dan sewenangnya wang rakyat akan digunakan untuk pemerintahan mereka kelak.

Pangkat-pangkat Menteri yang tak masuk dek akal akan diperkenalkan Pakatan PR.

Kita lihat Carta Kabinet Bayangan Pakatan PR dibawah....

Perdana Menteri - Hadi Awang


Timbalan Perdana Menteri - Karpal Singh


Menteri Kewangan - Lim Guan Eng


Kementerian Dalam Negeri - Lim Kit Siang


Menteri Pertahankan - Johari Teh


Menteri Penerang -  Salehuddin Ayob


Menteri Hal Ehwal Pengguna - Azmin Ali


Menteri Pelajaran - Khalid Gagap Selangor


Menteri Kesihatan - Chua Ju Meng


Menteri Pengangkutan - Mat Sapu


Menteri Alam Sekitar - Husam Musa



( Jawatan Baru )

Presiden - Anwar Ibrahim


Timbalan Presiden - Nik Aziz Nik Mat


Menteri Pertahan akta PR - Gobinda Singh


Menteri Hal Ehwal Tanah - Elizabeth Wong


Menteri Binatang dan Ternakan - Shamsul ketot


Menteri Hal Ehwal agama Islam - Khalid Gereja


Menteri Hal Ehwal Artis Tanahair - Bob Lokman


Menteri Demontrasi - Ambiga Bersih 3.0


Menteri Strategi Mahasiswa - Nurul Izzah


Menteri Boneka - Wan Azizah

Dapatkah Pakatan PR berjaya menawan PutraJaya setelah pemimpin-pemimpin utama yang menaikkan nama PKR pada 2008 bertekad pula mengambil langkah keluar parti..??

Mustahil pemimpin-pemimpin utama ni dibeli oleh seseorang untuk bertekad keluar dari Pakatan PR..!!!

Ingat lagikah wajah-wajah dibawah ni...



Mungkin kerana Anwar tak tepati janji manis yang ditawarkan, kerana kita semua tahu Pakatan PR tak pernah tunaikan janji yang dilaungkan kepada orang ramai..

Lihat video dibawah....


 

7 comments:

Sudir said...

Kesian kat Sam Ketot bro, ko tak masukkan pun dalam kabinet bayangan.. Kan ker dia yang paling layak jadi Menteri KDN..

Anonymous said...

menteri hak asasi manusia xde ker?ata sama dengan menteri partahan akta pr? sapa nk bela lgbt yg teraniaya nanti?

Anonymous said...

Main wayang kulit sajalah nampaknya...
Mereka asyik dok main dengan bayang2 dan mereka sentiasa terasa dikejar bayang2 sendiri.....
Hiduplah dialam nyata!!!!!
Ingat pula lagu Aallahyarham Ahmad Jais...'Bayangan selalu datang menjelma...disaat hatiku sedang rindu membeku' ..... bekulah otak ko orang...

Best Business Brands said...

Pakatan Rakyat Federal Government Pledges to Resolve The Issue of ..... said at a Pakatan Rakyat (PR) ceramah attended by over 1000 supporters. .... corruption scandals rocking his cabinet and further delays to GE13, ...

Anonymous said...

Ala, tolong bro.. masukkan satu lagi jawatan khas untuk chegu yang terlalu meroyan nak jadi PM ni. Sekurang-kurangnya jadi menteri memberikan mamat ni selangkah ke jawatan PM. Tolong wujudkan Kementerian Surat Terbuka buat Chegubadigol... tolong ye...

Anonymous said...

Menteri hal ehwal jubur dan bini org tak ada kaa menteri aikrim dan dayus tak ada ka

Anonymous said...

tak nak komen apa2..cuma nak bgtau KLboyz bukan lah pengamat politik yg bagus...kalu nak reka kabinet pun.biar lah logik..paling kurang org kampung boleh percaye...kan org kampung mudah di tipu umno

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...