PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 29, 2012

VIDEO ANWAR MEROYAN, GAGAL PADA BERSIH 3.0..!!!



 Dah la kerana sikap para pendemo membaling objek ke cermin kereta tersebut dan menyebabkan kemalangan, mereka bergaduh sesama sendiri apabila kereta polis itu hilang kawalan dan merempuh tembok.

Macam perangai berok dalam hutan...!!! Siap panjat atas bumbung kereta dan ligan kereta polis tu...Pada mulanya kereta polis dipandu perlahan saja, tetapi apabila telah dibaling objek dan menyebabkan cermin kereta pecah serta mengakibatkan pemandunya cedera.

 

Setelah cermin sisi dan depan pecah, pemandu hilang kawalan dan terus melanggar tembok...Pedemontrasi ni macam dah tersalah makan barang je...!!!

Maklumlah mahasiswa sekarang banyak terlibat dengan "Ice-Ice Baby", tu sebab mengamuk macam harimau kelaparan. Macam takda otak..!!!

 

6 comments:

Anonymous said...

selagi undang undang amat lemah utk memberi pengajaran selagi itulah penganjur haram tidak takut,gerun atau insaf!!!!!!.....majoriti rakyat pasti ingin melihat undang undang lebih tegas dan keras!!!

Anonymous said...

kronologi peristiwa spt video diatas pasti menjelaskan apa yg telah berlaku sebenarnya.....siasatan perlu dilakukan utk merungkai kemuskilan yg ada jika ia dispin pelbagai oleh pihak yg tidak bertanggungjawap utk mendapat kredit,menghalal dan menutup kesalahan!!!!

Anonymous said...

cari perusuh yang bertanggunjawab sampai kelubang cacing.. tindakan tegas harus dikenakan....

hangkedee said...

Awwww!,berhenti aku polis!amaran terakhir You!

berasiam said...

oklah pdrm tidak bertindak tegas pada hari kejadian atas alasan mengelakkan provokasi. dilihat melalui video ini, tanpa provokasi oleh pdrm pun, mereka tetap bertindak ganas. boleh dijangkakan jika polis bertindak tegas, apa pula bentuk keganasan yang mereka akan cetuskan. syabas pdrm.

walau bagaimanapun, kita mengharapkan tindakan lebih tegas oleh pihak berkuasa selepas ini. banyak bukti video yang tersebar dan yang tersimpan menunjukkan siapa yang terlibat dan sejauh mana penglibatan mereka. teliti wajah-wajah mereka yang terlibat dan ambil tindakan segera serta tegas, tanpa dolak dalik. sama ada pihak polis sebagai penguat kuasa undang-undang, kerajaan atau glc sebagai majikan, mereka yang terlibat perlu diajar untuk menghormati kedaulatan undang-undang dan kesopanan dan kesusilaan serta hak majoriti.

yang bertudung dan menyerbankan anak kecil pun berbangga sebagai penunjuk perasaan dan mencederakan orang yang tidak bersalah sambil meneriakkan "Allahuakbar!", semuanya ajaran PAS, bukan ajaran Islam yang suci.

ringkasnya, kita mahu melihat tindakan tegas pihak berkuasa selepas ini sebagai bukti pihak berkuasa serius menangani masalah yang boleh menjahanamkan negara dan mengancam agama Islam melalui lgbt. bertindaklah. buktikanlah. rakyat yang melihat sudah semakin muak dengan kerenah yang dilakukan oleh kumpulan ini. bubarkan parlimen, segerakan pilihanraya umum.

Anonymous said...

Kita hukum aje Pakatan Rakyat pada PRU13 nanti.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...